До уваги:
Презентація вибіркових дисциплін професійного спрямування для студентів ФЕЕЕМ на 2024-2025 н. р.
Презентація вибіркових дисциплін загального спрямування для студентів ФБЦЕІ на 2024-2025 н. р.
ПОЛОЖЕННЯ про кафедру вищої математики Вінницького національного технічного університету
ФАКУЛЬТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА КОМП'ЮТЕРНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ готує висококваліфікованих фахівців галузі знань 12 - Інформаційні технології за освітніми програмами Бакалаврату, Магістратури, Аспірантури зі спеціальностей:
121 Інженерія програмного забезпечення /кафедра Програмного забезпечення - pz.vntu.edu.ua / 123 Комп’ютерна інженерія /кафедра Обчислювальної техніки - ot.vntu.edu.ua/
125 Кібербезпека /кафедра Захисту інформації - zi.vntu.edu.ua /
015.39 Професійна освіта. Цифрові технології /кафедра Безпеки життєдіяльності і педагогіки безпеки - bgd.vntu.edu.ua / Ґрунтовну математичну підготовку студентів забезпечує кафедра Вищої математики - math.vntu.edu.ua
|
Персонал:
Завідувач кафедри, професор
Михалевич Володимир Маркусович (докладно)
- старший викладач: 1
- доцент: 9
- професор: 6
- старший лаборант з вищою освітою: 1
- декан: 1
- інженер 1-ї категорії: 1
Публікації (з репозиторіїв університету)
- Навчальні посібники : 33
- Монографії вітчизняні : 25
- Тези доповідей : 315
- Статті фахові : 535
- Книги : 1
- Довідники : 1
- Статті (Scopus, WoS) : 15
- Патенти : 22
- Свідоцтва про авторське право на твір : 19
- Інші : 8
- Реферати : 4
- Дисертації : 2
- Препринти : 1
- Статті іноземні : 1
- Монографії закордонні : 1
- Методичні вказівки : 6
- Навчальні посібники : 32
- Лекції : 6
- Навчальні програми : 1
- Робочі програми : 1
- Підручники : 2
- Навчально-методичні посібники : 3
- Практикум : 2
- СРС : 1
- Збірники задач (завдань) : 1
Новини
Колектив кафедри вищої математики ВНТУ щиро вітає доктора педагогічних наук, професора Клочка Віталія Івановича, кандидатів наук, доцентів Бондаренко Злату Василівну, Кирилащук Світлану Анатоліївну, Волкова Юрія Івановича із перемогою в університетському конкурсі на кращу навчальну літературу ВНТУ та нагородженням почесною грамотою Вінницького національного ...
В міжнародному стандарті розмірів аркушів, ISO 216, відношення ширини до довжини аркушу різних форматів однакове, та дорівнює квадратному кореню з двох, або приблизно 1 до 1,4142. докладно...
Навіть під час студентських канікул наукове життя кафедри не зупиняється! Викладачі активно працювали над науковою та методичною діяльністю. Було виконано значний обсяг роботи, спрямований на вдосконалення навчального процесу та розвиток наукових досліджень. докладно...
Відбулося дистанційне засідання секції вищої математики LIII Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету, на якому було представлено найкращі наукові роботи викладачів та студентів університету.
Колектив кафедри вищої математики щиро вітає усіх учасників конференції та бажає Всім натхнення, ...
Інформація:
Увага карантин
Відповідно до наказу ректора ВНТУ № 80 від 12 березня 2020 року із метою запобігання та поширення гострої респіраторної
хвороби, спричиненої коронавірусом, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 року
та листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-154 від 11 березня 2020 року в ВНТУ та його підрозділах з 12 березня
2020 року до 3 квітня 2020 року запроваджено карантин.
На час карантину скасовано проведення масових заходів освітнього, наукового, соціального, спортивного та
мистецько-розважального характеру в усіх корпусах та на території університету. На період карантину заборонено відвідування
навчальних занять здобувачами вищої освіти.
Освітній процес на кафедрі вищої математики ВНТУ організовано з використанням технологій дистанційного
навчання з використанням матеріалів, розміщених на сайті кафедри в системі JetIQ https://math.vntu.edu.ua/, навігаторах дисциплін
та можливостей Е-mail, Skype, Viber, Telegram у формах:
- самостійної підготовки студентів за наявними методичними матеріалами;
- інтерактивних групових та індивідуальних консультацій;
- відеолекцій (відеопрезентацій) з індивідуальним або груповим консультуванням осіб, що навчаються;
вебінарів з обговорення навчального матеріалу через доступні викладачам та студентам системи
у формі зворотнього зв’язку, вирішення завдань, опитування, тестування.