id: 5094
Title: Маркетинг автомобільних перевезень. Частина І : електронний лабораторний практикум комбінованого (локального та мережного) використання [Електронний ресурс]
Authors: Макаров В. А., Макарова Т. В., Варчук В. В.
Keywords:
Date of publication: 2022-07-30 18:16:17
Last changes: 2022-07-30 18:16:17
Year of publication: 2022
Summary: Лабораторний практикум відповідає першій частині робочої програми навчальної
дисципліни «Основи маркетингу» та призначений для здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти спеціальності 275 – «Транспортні технології (за видами)» спеціалізації 275.03 – «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» денної та заочної форм навчання. Він містить необхідні інформаційні відомості та маркетингові задачі в сфері автомобільних
перевезень, приклади розв'язання цих задач і питання для самоконтролю знань. Лабораторний практикум сприяє закріпленню лекційного матеріалу, опрацюванню питань на самостійну роботу, підготовці до іспиту, а також застосуванню отриманих знань для подальшої фахової роботи.
Лабораторний практикум може бути корисним для курсового проектування й виконання бакалаврських кваліфікаційних робіт.
URI: https://iq.vntu.edu.ua/card.php?id=5094
Publication type: Практикум
Publication: Вінниця : ВНТУ, 2022. – 98 с.
In the collections : Лабораторні практикуми/
Published by: Громова Л.П.
File : 5094.pdf Size : 2989803 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNTU users

"JetIQ" System  |   VNTU official site Copyright © 2013-2024, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska