Імідж-центр — структурний підрозділ ВНТУ, що забезпечує інформування громадськості про діяльність Вінницького національного технічного університету, сприяє висвітленню її у засобах масової інформації та здійснює інформування колективу та громадськості про перебіг життя в університеті.

До складу Імідж-центру входять такі сектори:
- профорієнтаційний з представниками структурних підрозділів ВНТУ, призначеними відповідальними особами за профорієнтаційну роботу;
- медійний;
- маркетинговий.

Завданнями профорієнтаційного сектору є:
  • організація і координація профорієнтаційних заходів університету;
  • координація інформаційної діяльності структурних підрозділів ВНТУ стосовно питань національно-патріотичного, етичного, естетичного, культурного, екологічного і громадянсько-правового виховання;
  • спільна робота із підрозділами університету, робота яких пов’язана з виготовленням інформаційних матеріалів для інститутів, факультетів та інших структурних підрозділів ВНТУ, їх зберігання та для широкої громадськості;
  • спільна робота з Імідж-центром міжнародних зв'язків та проєктів з питань залучення іноземців до навчання в університеті;
  • формування позитивного іміджу ВНТУ у населення, абітурієнтів, працедавців, органів влади, побудова ефективного внутрішнього корпоративного іміджу шляхом здійснення пропаганди досягнень співробітників університету, досягнень студентів, випускників, демонстрація навчальних аудиторій, бібліотеки, спортивних залів під час висвітлення заходів університету;
  • створення та ведення спеціального календаря подій напередодні кожного місяця для оперативного реагування на події та інформування про них цільових аудиторій університету, їх висвітлення у ЗМІ та соціальних мережах.
Завданнями медійного сектору є:
  • оприлюднення через засоби масової інформації офіційної позиції університету;
  • висвітлення інформації про профорієнтаційні заходи на сайті університету та на офіційних сторінках університету у соціальних мережах;
  • забезпечення оперативного розміщення новин, анонсів, інформації про перебіг життя в університеті у розділі «Новини» та підготовку матеріалів для розміщення на офіційному сайті університету та сторінках університету у соціальних мережах;
  • взаємодію з телерадіокомпаніями, редакціями ЗМІ, громадськими організаціями з питань виробництва та розміщення в ефірах медіапродукту, підготовленого в рамках діяльності Імідж-центра ВНТУ;
  • створення і оприлюднення відео і фотоматеріалів про діяльність ВНТУ;
  • залучення талановитих здобувачів вищої освіти до розробки медіапродукту, реалізації творчих медіапроєктів;
  • фото- та відеозйомка необхідних локацій ВНТУ.
Завданнями маркетингового сектору є:
  • розроблення єдиних внутрішньої та зовнішньої маркетингових стратегій ВНТУ;
  • розроблення системи якісних критеріїв та кількісних показників маркетингової діяльності університету, аналіз іміджевої та рекламно-інформаційної діяльності Імідж-центру, а також розробка заходів щодо підвищення її ефективності;
  • проведення маркетингових досліджень зовнішнього і внутрішнього ринків освітніх послуг;
  • реалізація рекламної кампанії університету (супровід, коригування та моніторинг результативності, формування проєктів кошторисів на рекламно-іміджеву діяльність ВНТУ);
  • розроблення правил використання офіційної символіки ВНТУ, корпоративного стилю та контроль за їх дотриманням;
  • консультування структурних підрозділів університету, щодо використання офіційної символіки та створення промоційних матеріалів;
  •  координація підготовки інформаційних матеріалів про Університет, структурні підрозділи, спеціальності, освітні програми тощо;
  • створення спільно з іншими підрозділами ВНТУ промоційної друкованої та сувенірної продукції, спрямованої на популяризацію університету у суспільстві.