До складу Імідж-центру входять такі сектори:
- профорієнтаційний з представниками структурних підрозділів ВНТУ, призначеними відповідальними особами за профорієнтаційну роботу;
- медійний;
- маркетинговий.
Завданнями профорієнтаційного сектору є:
- організація і координація профорієнтаційних заходів університету;
- координація інформаційної діяльності структурних підрозділів ВНТУ стосовно питань національно-патріотичного, етичного, естетичного, культурного, екологічного і громадянсько-правового виховання;
- спільна робота із підрозділами університету, робота яких пов’язана з виготовленням інформаційних матеріалів для інститутів, факультетів та інших структурних підрозділів ВНТУ, їх зберігання та для широкої громадськості;
- спільна робота з Імідж-центром міжнародних зв'язків та проєктів з питань залучення іноземців до навчання в університеті;
- формування позитивного іміджу ВНТУ у населення, абітурієнтів, працедавців, органів влади, побудова ефективного внутрішнього корпоративного іміджу шляхом здійснення пропаганди досягнень співробітників університету, досягнень студентів, випускників, демонстрація навчальних аудиторій, бібліотеки, спортивних залів під час висвітлення заходів університету;
- створення та ведення спеціального календаря подій напередодні кожного місяця для оперативного реагування на події та інформування про них цільових аудиторій університету, їх висвітлення у ЗМІ та соціальних мережах.
- оприлюднення через засоби масової інформації офіційної позиції університету;
- висвітлення інформації про профорієнтаційні заходи на сайті університету та на офіційних сторінках університету у соціальних мережах;
- забезпечення оперативного розміщення новин, анонсів, інформації про перебіг життя в університеті у розділі «Новини» та підготовку матеріалів для розміщення на офіційному сайті університету та сторінках університету у соціальних мережах;
- взаємодію з телерадіокомпаніями, редакціями ЗМІ, громадськими організаціями з питань виробництва та розміщення в ефірах медіапродукту, підготовленого в рамках діяльності Імідж-центра ВНТУ;
- створення і оприлюднення відео і фотоматеріалів про діяльність ВНТУ;
- залучення талановитих здобувачів вищої освіти до розробки медіапродукту, реалізації творчих медіапроєктів;
- фото- та відеозйомка необхідних локацій ВНТУ.
- розроблення єдиних внутрішньої та зовнішньої маркетингових стратегій ВНТУ;
- розроблення системи якісних критеріїв та кількісних показників маркетингової діяльності університету, аналіз іміджевої та рекламно-інформаційної діяльності Імідж-центру, а також розробка заходів щодо підвищення її ефективності;
- проведення маркетингових досліджень зовнішнього і внутрішнього ринків освітніх послуг;
- реалізація рекламної кампанії університету (супровід, коригування та моніторинг результативності, формування проєктів кошторисів на рекламно-іміджеву діяльність ВНТУ);
- розроблення правил використання офіційної символіки ВНТУ, корпоративного стилю та контроль за їх дотриманням;
- консультування структурних підрозділів університету, щодо використання офіційної символіки та створення промоційних матеріалів;
- координація підготовки інформаційних матеріалів про Університет, структурні підрозділи, спеціальності, освітні програми тощо;
- створення спільно з іншими підрозділами ВНТУ промоційної друкованої та сувенірної продукції, спрямованої на популяризацію університету у суспільстві.