Відпустка у багатьох викладачів, канікули - у студентів. Але ціла команда буде працювати все літо - вступна компанія, підготовка курсів, придбання нових знань та навичок, наукові дослідження, підготовка до нового навчального року тощо...


Сьогодні - про результати роботи під час карантину.
Коронавірус призвів до багатьох кризових моментів, але наш університет миттєво відреагував на карантин. Зрозуміло, що не всі викладачі та студенти були готові зануритись одразу у віртуальне середовище, але всі інструменти були напоготові. Крім сервісів G Suite for Education та безпосередньо системи управління навчанням та підтримки методичної та наукової діяльності JetIQ VNTU, були створені Viber та Telegram-канали “Електронний університет” та здійснювалось постійне консультування та адміністрування. 
Головне досягнення - це 100% охоплення викладачів та студентів в системі дистанційного та змішаного навчання. Зрозуміло, що рівень використання різний але всім викладачам і студентам доступні інструменти навчання, комунікацій та статистики системи JetIQ.
Ми отримали багато критичних зауважень і багато підтримки. За цей час ми суттєво вдосконалили програмний код, створили нові модулі. Серед них електронний деканат відділу аспірантури, система голосування і анкетування студентів, вітрина силабусів, новий “Файл-Експрес”, електронний архів КП і КР, новий TestIQ на окремому сервері, єдиний сервер аутентифікації та багато іншого.
Конструктивні зауваження реалізовуються. Всіх запрошуємо в нашу команду! 
Під час карантину ми не тільки оновлювали програмне та серверне забезпечення; інструкції а і записували відео-ролики, проводили семінари (рекорд відвідувачів - 107 чоловік)!
Вперше були розроблені та проведені майстер-класи в межах науково-технічної конференції “Інтернет-Освіта-Наука”. Разом з керівництвом, науково-методичним та навчальним відділами, Головним центром органiзацiйного та методичного забезпечення навчання, ініціативними викладачами та студентами в систему вносяться зміни як в програмному та серверному забезпеченні, так і в системі безпеки. 
Сьогодні ми можемо констатувати факт закінчення навчання фахівців деканатів. Робота в системі JetIQ викладачів та студентів здійснюється за підтримкою методистів деканатів та адміністратора ЦДО. 
Розробники, тестувальники, методисти системи продовжують вивчати та удосконалювати окремі модулі та систему в цілому. Готуємо також оновлену освітню програму для підвищення кваліфікації викладачів та створення дистанційних курсів на основі навігатора дисципліни та електронної книги.

Вражаюча статистика:

Ефективність використання навчальних ресурсів JetIQ станом на 03-07-2020:

  • створено навігаторів навчальних ресурсів - 3 923 шт.;
  • скачано матеріалів з персональних репозиторіїв -  1 415 665 разів (!);
  • скачано матеріалів з файлових архівів  - 173 766 разів;
  • скачано матеріалів з навчального репозиторію університету: 19 872 разів;
  • скачано матеріалів із зовнішніх інтернет-ресурсів - 10 641 разів;
  • одержано відповідей на питання електронних тестів TestIQ : 4 084 820 (!).


Студентів: 9601; Студентських груп: 889; Викладачів/співробітників: 1645.

Навчальних матеріалів: 12 096; наукових публікацій: 29 641; навігаторів навчальних ресурсів: 3 923; eлектронних тестів TestIQ: 2 992;

Електронний деканат: Відомостей: 25 206; Оцінок: 241 809

Електронний розклад занять; Занять: 39 396; Аудиторій: 412; Факультетів\інстит.: 9.

Репозиторії: Документів: 1 377; Ретроекспортовано: 26 965

Мобільні додатки (користувачів):  - JetIQ Student: 2 497; JetIQ Teacher: 131


Звіт Центру Дистанційної Освіти про виконану роботу за 2019-2020 н.р. можна переглянути тут

 

опублік. Коваленко Олена Олексіївна