Як дуже просто організувати відеоконференцію зі студентами або колегами?


1. Спосіб 1. Зайдіть до свого персонального кабінету у JetIQ і на "Робочому столі" у блоці "Комунікації" клацніть на "Meet". Якщо Meet відкрився, то перейдіть до п.4.
2. Спосіб 2. Увійдіть до своєї пошти ВНТУ (наприклад, sokil@vntu.edu.ua) і потім клацніть тут:

3. Виберіть Meet (Зустріч)



4. Виберіть пункт або "Почати нову зустріч" або "Використати код зустрічі" (якщо вас вже хтось запросив).






4. Додайте учасників відеоконференції. Для цього виберіть із їх списку або введіть їх електронні пошти. Пошти можуть бути будь-якими: вони потрібні лише для повідомлення учасників про код входу на вашу відеоконференцію:




5. Все, спілкуйтесь, завантажуйте презентації, надавайте слово іншим – комунікації в задоволення!

1. А чи можна по одержаному коду заходити до відеоконференції у наступний раз?

- Так! Але першим до неї має увійти автор (модератор).

2. Скільки учасників можуть одночасно приєднатись до конференції?

- до 150 чол.

3. Чи можна спілкуватись зі смарфону?

- Так! І це дуже зручно. Достатньо лише скачати додаток Meet. Якщо ви одержите від модератора на смартфон лист із кодом входу, то або буде запропоновано встановити цей додаток або одразу відкриється відеоконференція.
 

опублік. Паламарчук Євген Анатолійович