Під час зустрічі обговорювались історія розвитку та створення відділу маркетингу Департаменту Укрзалізниці. Також обговорювалось питання переходу від існуючої системи стандартних послуг, які не задовольняли потреби споживачів, до сучасних стандартів та максимального розширення продуктів, які пропонує Укрзалізниця через систему електронних платежів. Були висвітлені питання оптимізації пасажирських перевезень, формування та розрахунку пасажиропотоків в певному напрямку.
Крім того на зустрічі була приділена увага перспективі розвитку залізничного транспорту в Україні.
Щиро дякуємо Тетяні Степанівні за цікаву та змістовну зустріч!!!
![](https://iq.vntu.edu.ua/fdb/sites/217/news/1136/%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA.jpg)
![](https://iq.vntu.edu.ua/fdb/sites/217/news/1136/%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA2.jpg)