ID : 98196

Дисципліна : Іміджологія

Спеціальність : 073 Менеджмент. Менеджмент фінансово-кредитної діяльності. (заочн.)

Семестр : 7

Викладач :

Боковець Вікторія Вікторівна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
9390843 комунікації
9390865 посилання на відеоурок url 50
9390877 посилання на консультації url 3
9390863 нормативні документи
9390864 Іміджологія Боковець В.В. pdf РПр 58
9390876 Силабус "Іміджологія" Боковець В. В. pdf Сил 35
9390869 лекції
9390875 Лекція 1.ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ: ПОНЯТТЯ, ФОРМУВАННЯ, ЕЛЕМЕНТИ, ТАКТИКА, ВПЛИВ Боковець В.В. pdf Лк 12
9390868 Лекція 2. ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЙОГО ФОРМУВАННЯ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390870 Лекція 3.МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА Боковець В.В. pdf Лк 1
9390859 Лекція 4. УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОЦЕС Боковець В.В. pdf Лк 1
9390860 Лекція 5. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇЇ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390853 Лекція 6. ВНУТРІШНІЙ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ (PR) ТА КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА Боковець В.В. pdf Лк 3
9390872 Лекція 7.КОРПОРАТИВНЕ ІМІДЖУВАННЯ І БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390854 Лекція 8. ПОБУДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІМІДЖУ ТА ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ДІЛОВОГО ІМІДЖУ КЕРІВНИКА Боковець В.В. pdf Лк 1
9390871 Лекція 9. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390861 Лекція 10. ЗАХИСТ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ЕЛЕМЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ КОМПАНІЇ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390845 практичні
9390867 Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець В.В. pdf Пр 70
9390857 Тема 2. Етапи створення іміджу підприємства та технології його форму Боковець В.В. pdf Пр 37
9390866 Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 17
9390855 Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець В.В. pdf Пр 12
9390848 Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець В.В. pdf Пр 11
9390846 Тема 6. Внутрішній Паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець В.В. pdf Пр 6
9390862 Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець В.В. pdf Пр 5
9390847 Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець В.В. pdf Пр 8
9390844 Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 6
9390849 Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець В.В. pdf Пр 8
9390856 самостійна робота
9390841 Іміджологія Боковець В.В. pdf МК 83
9390850 проміжний контроль
9390851 ТЕСТИ Боковець В.В. pdf Тст 78
9390852 підсумковий контроль
9390879 Іміджологія Боковець В.В. pdf Біл 7
9390878 Іміджологія(приклад залікового білету) Боковець В.В. pdf Біл 9
9390874 допоміжні навчальні матеріали
9390858 ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ Боковець В.В. pdf ОП 10
9390880 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Кн 1
9390873 Особливості ділового спілкування Боковець В.В., Матула А.В. pdf Т 0
9390842 Роль рекламного менеджменту в сучасних умовах Бoкoвeць В.В., Шнайдер Л.А. pdf С 0
9390840 Проблеми медіапростору України та процеси управління його комерціалізацією Боковець В.В., Яковишина Н.А. pdf С 0