ID : 98194

Дисципліна : Іміджологія

Спеціальність : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. (заочн.)

Семестр : 7

Викладач :

Боковець Вікторія Вікторівна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
9390884 комунікації
9390906 посилання на відеоурок url 50
9390918 посилання на консультації url 3
9390904 нормативні документи
9390905 Іміджологія Боковець В.В. pdf РПр 57
9390917 Силабус "Іміджологія" Боковець В. В. pdf Сил 34
9390910 лекції
9390916 Лекція 1.ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ: ПОНЯТТЯ, ФОРМУВАННЯ, ЕЛЕМЕНТИ, ТАКТИКА, ВПЛИВ Боковець В.В. pdf Лк 12
9390909 Лекція 2. ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЙОГО ФОРМУВАННЯ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390911 Лекція 3.МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА Боковець В.В. pdf Лк 1
9390900 Лекція 4. УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОЦЕС Боковець В.В. pdf Лк 1
9390901 Лекція 5. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇЇ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390894 Лекція 6. ВНУТРІШНІЙ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ (PR) ТА КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА Боковець В.В. pdf Лк 3
9390913 Лекція 7.КОРПОРАТИВНЕ ІМІДЖУВАННЯ І БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390895 Лекція 8. ПОБУДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІМІДЖУ ТА ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ДІЛОВОГО ІМІДЖУ КЕРІВНИКА Боковець В.В. pdf Лк 1
9390912 Лекція 9. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390902 Лекція 10. ЗАХИСТ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ЕЛЕМЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ КОМПАНІЇ Боковець В.В. pdf Лк 1
9390886 практичні
9390908 Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець В.В. pdf Пр 70
9390898 Тема 2. Етапи створення іміджу підприємства та технології його форму Боковець В.В. pdf Пр 37
9390907 Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 17
9390896 Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець В.В. pdf Пр 12
9390889 Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець В.В. pdf Пр 11
9390887 Тема 6. Внутрішній Паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець В.В. pdf Пр 6
9390903 Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець В.В. pdf Пр 5
9390888 Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець В.В. pdf Пр 8
9390885 Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 6
9390890 Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець В.В. pdf Пр 8
9390897 самостійна робота
9390882 Іміджологія Боковець В.В. pdf МК 82
9390891 проміжний контроль
9390892 ТЕСТИ Боковець В.В. pdf Тст 78
9390893 підсумковий контроль
9390920 Іміджологія Боковець В.В. pdf Біл 6
9390919 Іміджологія(приклад залікового білету) Боковець В.В. pdf Біл 8
9390915 допоміжні навчальні матеріали
9390899 ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ Боковець В.В. pdf ОП 10
9390921 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Кн 1
9390914 Особливості ділового спілкування Боковець В.В., Матула А.В. pdf Т 0
9390883 Роль рекламного менеджменту в сучасних умовах Бoкoвeць В.В., Шнайдер Л.А. pdf С 0
9390881 Проблеми медіапростору України та процеси управління його комерціалізацією Боковець В.В., Яковишина Н.А. pdf С 0