ID : 96037

Дисципліна : Інтернет-маркетинг

Спеціальність : D5 Маркетинг. Маркетинг.

Семестр : 7

Викладач :

Благодир Лілія Миколаївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
9242130 Іспит з дисципліни "Інтернет-маркетинг"_26 листопада2024р. Благодир Лілія Миколаївна test 0/0
9242131 Комунікації
9242132 Он-лайн заняття url 143
9242133 Нормативні документи
9242134 РПНД_Інтернет-маркетинг Благодир Л.М. pdf РПр 22
9242135 Силабус_Інтернет-маркетинг Благодир Л.М. pdf Сил 28
9242136 Лекції
9242137 Тема 7. Пошукова оптимізація (SEO) Благодир Л.М. pdf МВ 0
9242138 Тема 6. Маркетингова лійка в інтернет-маркетингу Благодир Л.М. pdf МВ 0
9242139 4. Шлях клієнта і ціннісна пропозиція в інтернет-маркетингу Благодир Л.М. pdf Лк 8
9242140 Додатково про споживчу цінність й УТП Благодир Л.М. pdf Лк 5
9242141 Тема 4 Поведінка клієнта Благодир Л.М. pdf Лк 4
9242142 3. Наукові передумови інтернет-маркетингу Благодир Л.М. pdf Лк 2
9242143 2.Товарна політика в мережі інтернет Благодир Л.М. pptx Лк 0
9242144 Вступ до Інтернет-маркетингу Благодир Л.М. pdf Лк 2
9242145 Самостійна робота
9242146 Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни "Інтернет-маркетинг" Благодир Л.М. pdf МВ 24
9242147 Практичні роботи
9242148 Практичне завдання 1_Портрет клієнта дя потреб інтеренет-маркетингу Благодир Л.М. pdf МВ 52
9242149 Практичне завдання № 2_Побудова карти шляху клієнта Благодир Л.М. pdf МВ 28
9242150 Практичне завдання 3_Унікальна торгова пропозиція в інтернет-маркетингу pdf МВ 17
9242151 Практичне завдання № 4_Семантичне ядро (Оновлено) Благодир Л.М. pdf МВ 9
9242152 Шаблон Excel для Практичного завдання № 5 Благодир Л.М. xlsx МВ 4
9242153 Практичне завдання 5_ Створення адаптивного оголошення Google Ads засобами штучного інтелекту Благодир Л.М. pdf МВ 6
9242154 Проміжний контроль
9242155 Питання проміжного контролю знань Ім Благодир Л.М. pdf МК 0
9242156 Колоквіум_Інтернет-маркетинг Благодир Лілія Миколаївна test 0/0
9242157 Підсумковий контроль
9242158 Питання підсумкового контролю знань_Ім Благодир Л.М. pdf Біл 0
9242159 Допоміжні навчальні матеріали
9242160 Concepts of Market and Competition: the Present State of the Question Blagodyr L.M., Filatova L.S. pdf МнВ 1
9242161 ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ОСНОВНИХ ТРЕНДІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19 Благодир Л.М., Філатова Л.С. pdf С 0
9242162 ЦИФРОВІ БІЗНЕС-ЕКОСИСТЕМИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ Благодир Л.М. pdf Т 0
9242163 Тренди у дослідженні поведінки споживача в цифровому маркетинговому середовищі Філатова Л. С. , Благодир Л. М. , Filatova L. S. , Blagodyr L. M. Т 0