ID : 87457

Дисципліна : Управління іміджем підприємства

Спеціальність : 073 Менеджмент. Менеджмент фінансово-кредитної діяльності.

Семестр : 4 (маг.)

Викладач :

Боковець Вікторія Вікторівна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
8009115 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf РПр 2
8009109 Комунікації
8009133 Посилання на відео лекції та практичні url 12
8009096 Консультація по четвергам з 15-17 год url 23
8009112 НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ html
8009102 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Сил 34
8009116 ЛЕКЦІЇ
8009119 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf НП 12
8009129 ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З УІП Боковець В.В. pdf ОП 13
8009127 УІП. Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець Вікторія Вікторівна test 273/27
8009120 УІП. Тема 2. . Етапи створення іміджу підприємства та технології його формування Боковець Вікторія Вікторівна test 251/25
8009108 УІП. Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 210/21
8009100 УІП. Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець Вікторія Вікторівна test 300/30
8009097 УІП. Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець Вікторія Вікторівна test 212/21
8009135 УІП. Тема 6. Внутрішній паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець Вікторія Вікторівна test 230/23
8009101 УІП. Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець Вікторія Вікторівна test 260/26
8009105 УІП. Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець Вікторія Вікторівна test 200/20
8009121 УІП. Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 180/18
8009111 УІП. Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 210/21
8009113 ПРАКТИЧНІ РОБОТИ
8009132 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ Боковець В.В. pdf Пр 86
8009106 Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець В.В. pdf Пр 36
8009107 Тема 2. Етапи створення іміджу підприємства та технології його форму Боковець В.В. pdf Пр 20
8009098 Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 16
8009124 Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець В.В. pdf Пр 14
8009103 Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець В.В. pdf Пр 12
8009104 Тема 6. Внутрішній Паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець В.В. pdf Пр 9
8009131 Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець В.В. pdf Пр 12
8009134 Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець В.В. pdf Пр 9
8009130 Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 8
8009122 Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець В.В. pdf Пр 6
8009125 Самостійна робота
8009128 САМОСТІЙНА РОБОТА Боковець В.В. pdf СРС 24
8009136 Індивідуальні завдання з Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Дк 2
8009123 Проміжний контроль
8009095 ТЕСТИ Боковець В.В. pdf Тст 18
8009114 Підсумковий контроль
8009126 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Біл 0
8009099 Допоміжні навчальні матеріали
8009117 Імідж як основа успішного функціонування підприємства Боковець В.В. pdf С 5
8009110 Роль рекламного менеджменту в сучасних умовах Боковець В.В.,Шнайдер Л.А. pdf С 0
8009118 Іміджологія Барна pdf НП 5