ID : 87456

Дисципліна : Управління іміджем підприємства

Спеціальність : 073 Менеджмент. Менеджмент і бізнес-адміністрування.

Семестр : 4 (маг.)

Викладач :

Боковець Вікторія Вікторівна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
7647624 Комунікації
8009009 Посилання на відео лекції та практичні url 12
7647629 Консультація по четвергам з 15-17 год url 23
7647622 НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ html
8009094 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf РПр 2
7647611 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Сил 33
7647620 ЛЕКЦІЇ
7647619 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf НП 12
7647637 ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З УІП Боковець В.В. pdf ОП 13
7647635 УІП. Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець Вікторія Вікторівна test 273/27
7647617 УІП. Тема 2. . Етапи створення іміджу підприємства та технології його формування Боковець Вікторія Вікторівна test 251/25
7647604 УІП. Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 210/21
7647615 УІП. Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець Вікторія Вікторівна test 300/30
7647608 УІП. Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець Вікторія Вікторівна test 212/21
7647639 УІП. Тема 6. Внутрішній паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець Вікторія Вікторівна test 230/23
7647612 УІП. Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець Вікторія Вікторівна test 260/26
7647602 УІП. Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець Вікторія Вікторівна test 200/20
7647616 УІП. Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 180/18
7647626 УІП. Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 210/21
7647623 ПРАКТИЧНІ РОБОТИ
7647641 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ Боковець В.В. pdf Пр 86
7647605 Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець В.В. pdf Пр 36
7647610 Тема 2. Етапи створення іміджу підприємства та технології його форму Боковець В.В. pdf Пр 20
7647607 Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 16
7647633 Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець В.В. pdf Пр 14
7647614 Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець В.В. pdf Пр 12
7647606 Тема 6. Внутрішній Паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець В.В. pdf Пр 9
7647642 Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець В.В. pdf Пр 12
7647640 Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець В.В. pdf Пр 9
7647638 Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Пр 8
7647634 Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець В.В. pdf Пр 6
7647630 Самостійна робота
7647636 САМОСТІЙНА РОБОТА Боковець В.В. pdf СРС 24
7647603 Індивідуальні завдання з Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Дк 2
7647632 Проміжний контроль
7647628 ТЕСТИ Боковець В.В. pdf Тст 18
7647609 Підсумковий контроль
7647631 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Біл 0
7647627 Допоміжні навчальні матеріали
7647621 Імідж як основа успішного функціонування підприємства Боковець В.В. pdf С 5
7647625 Роль рекламного менеджменту в сучасних умовах Боковець В.В.,Шнайдер Л.А. pdf С 0
7647618 Іміджологія Барна pdf НП 5