ID : 87092

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : 073 Менеджмент. Менеджмент фінансово-кредитної діяльності.

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
8291231 Практична робота № 3 pdf 57
8291207 Комунікації
8291210 Посилання на он-лайн заняття url 170
8291229 Посилання на практичні онлайн заняття для груп МЗД-23б, 1Л-23б та 2Л-23б url 144
8291202 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 170
8291200 Нормативні документи
8291213 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 146
8291227 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf РПр 96
8291198 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 120
8291224 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 6
8291204 Лекції
8291226 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 68
8291221 Опорний конспект лекцій pdf 120
8291217 Презентація до теми №1 ppt 45
8291222 Презентація до теми №2 ppt 22
8291228 Презентація "Життєвий цикл товару" ppt 6
8291203 Практичні роботи
8291201 Методичні вказівки до практичної роботи pdf 358
8291225 Практична робота № 1 pdf 73
8291230 Практична робота №2 pdf 52
8291211 Самостійна робота
8291220 Методичні вказівки до самостійної роботи pdf 358
8291212 Проміжний контроль
8291206 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 118
8291209 Підсумковий контроль
8291199 Питання для підготовки до іспиту pdf 51
8291205 Допоміжні навчальні матеріали
8291223 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. , Shtovba O. pdf С 7
8291219 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 4
8291218 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 1
8291215 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 1
8291216 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 22
8291214 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 41
8291208 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2