ID : 87092

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : Менеджмент. Менеджмент фінансово-кредитної діяльності.

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
7703988 Комунікації
7703991 Посилання на он-лайн заняття url 47
7703983 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 47
7703982 Нормативні документи
7703994 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 12
7704002 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 0
7703980 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 28
7703985 Лекції
7704003 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 1
7704000 Опорний конспект лекцій pdf
7703984 Практичні роботи
7703992 Самостійна робота
7703993 Проміжний контроль
7703987 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 1
7703990 Підсумковий контроль
7703981 Питання для підготовки до іспиту pdf 2
7703986 Допоміжні навчальні матеріали
7704001 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. , Shtovba O. pdf С 3
7703999 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 0
7703998 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 0
7703996 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0
7703997 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 5
7703995 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 23
7703989 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0