ID : 87090

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : 073 Менеджмент. Менеджмент виробничої та комерційної діяльності.

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
8291265 Практична робота № 3 pdf 57
8291241 Комунікації
8291244 Посилання на он-лайн заняття url 170
8291263 Посилання на практичні онлайн заняття для груп МЗД-23б, 1Л-23б та 2Л-23б url 144
8291236 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 170
8291234 Нормативні документи
8291247 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 146
8291261 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf РПр 96
8291232 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 120
8291258 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 6
8291238 Лекції
8291260 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 68
8291255 Опорний конспект лекцій pdf 120
8291251 Презентація до теми №1 ppt 45
8291256 Презентація до теми №2 ppt 22
8291262 Презентація "Життєвий цикл товару" ppt 6
8291237 Практичні роботи
8291235 Методичні вказівки до практичної роботи pdf 358
8291259 Практична робота № 1 pdf 73
8291264 Практична робота №2 pdf 52
8291245 Самостійна робота
8291254 Методичні вказівки до самостійної роботи pdf 358
8291246 Проміжний контроль
8291240 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 118
8291243 Підсумковий контроль
8291233 Питання для підготовки до іспиту pdf 51
8291239 Допоміжні навчальні матеріали
8291257 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. , Shtovba O. pdf С 7
8291253 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 4
8291252 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 1
8291249 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 1
8291250 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 22
8291248 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 41
8291242 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2