ID : 87090

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : Менеджмент. Менеджмент виробничої та комерційної діяльності.

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
7704012 Комунікації
7704015 Посилання на он-лайн заняття url 47
7704007 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 47
7704006 Нормативні документи
7704018 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 12
7704026 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 0
7704004 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 28
7704009 Лекції
7704027 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 1
7704024 Опорний конспект лекцій pdf
7704008 Практичні роботи
7704016 Самостійна робота
7704017 Проміжний контроль
7704011 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 1
7704014 Підсумковий контроль
7704005 Питання для підготовки до іспиту pdf 2
7704010 Допоміжні навчальні матеріали
7704025 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. , Shtovba O. pdf С 3
7704023 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 0
7704022 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 0
7704020 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0
7704021 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 5
7704019 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 23
7704013 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0