ID : 87089

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : Менеджмент. Менеджмент інформаційних технологій.

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
7704036 Комунікації
7704039 Посилання на он-лайн заняття url 47
7704031 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 47
7704030 Нормативні документи
7704042 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 12
7704050 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 0
7704028 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 28
7704033 Лекції
7704051 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 1
7704048 Опорний конспект лекцій pdf
7704032 Практичні роботи
7704040 Самостійна робота
7704041 Проміжний контроль
7704035 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 1
7704038 Підсумковий контроль
7704029 Питання для підготовки до іспиту pdf 2
7704034 Допоміжні навчальні матеріали
7704049 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. , Shtovba O. pdf С 3
7704047 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 0
7704046 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 0
7704044 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0
7704045 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 5
7704043 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 23
7704037 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0