ID : 87089

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : 073 Менеджмент. Менеджмент інформаційних технологій.

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
8291299 Практична робота № 3 pdf 57
8291275 Комунікації
8291278 Посилання на он-лайн заняття url 170
8291297 Посилання на практичні онлайн заняття для груп МЗД-23б, 1Л-23б та 2Л-23б url 144
8291270 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 170
8291268 Нормативні документи
8291281 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 146
8291295 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf РПр 96
8291266 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 120
8291292 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 6
8291272 Лекції
8291294 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 68
8291289 Опорний конспект лекцій pdf 120
8291285 Презентація до теми №1 ppt 45
8291290 Презентація до теми №2 ppt 22
8291296 Презентація "Життєвий цикл товару" ppt 6
8291271 Практичні роботи
8291269 Методичні вказівки до практичної роботи pdf 358
8291293 Практична робота № 1 pdf 73
8291298 Практична робота №2 pdf 52
8291279 Самостійна робота
8291288 Методичні вказівки до самостійної роботи pdf 358
8291280 Проміжний контроль
8291274 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 118
8291277 Підсумковий контроль
8291267 Питання для підготовки до іспиту pdf 51
8291273 Допоміжні навчальні матеріали
8291291 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. , Shtovba O. pdf С 7
8291287 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 4
8291286 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 1
8291283 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 1
8291284 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 22
8291282 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 41
8291276 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2