ID : 87088

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : Менеджмент. Логістика.

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
7543774 Комунікації
7543770 Посилання на он-лайн заняття url 47
7543778 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 47
7543779 Нормативні документи
7546446 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 12
7633324 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 0
7546239 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 28
7543777 Лекції
7547274 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 1
7643988 Опорний конспект лекцій pdf
7543776 Практичні роботи
7543767 Самостійна робота
7543768 Проміжний контроль
7553930 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 1
7543769 Підсумковий контроль
7553725 Питання для підготовки до іспиту pdf 2
7543775 Допоміжні навчальні матеріали
7579823 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. , Shtovba O. pdf С 3
7579934 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 0
7579933 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 0
7579932 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0
7543760 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 5
7543763 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 23
7543771 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0