ID : 86365

Дисципліна : Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність : 073 Менеджмент. Менеджмент фінансово-кредитної діяльності. (заочн.)

Семестр : 4

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
8187207 Презентація "Життєвий цикл товару" ppt 6
7202087 Комунікації
7202065 Посилання на он-лайн заняття url 144
7202076 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 144
7202086 Нормативні документи
7546952 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf Сил 117
7633429 Силабус дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf Інш 6
7546953 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю", 073 Штовба О.В. pdf РПр 102
7744474 РПНД "Управління маркетинговою діяльністю" для МС, 073 Штовба О.В. pdf РПр 75
7202082 Лекції
7547379 Тематика дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю" pdf 65
7644098 Опорний конспект лекцій pdf 119
7202083 Практичні роботи
7711322 Методичні вказівки до практичної роботи pdf 354
7202085 Самостійна робота
7711323 Методичні вказівки до самостійної роботи pdf 354
7202084 Підсумковий контроль
7552319 Питання для підготовки до іспиту pdf 30
7202080 Допоміжні навчальні матеріали
7634133 Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита Штовба О. В. pdf С 7
7580284 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 1
7580286 Кластеризація пивного асортименту за доступними кількіснимиатрибутами для раціонального рекламування Штовба О.В. pdf С 1
7580287 Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 Штовба О.В. pdf С 4
7202073 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 22
7202072 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 41
7202068 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2