ID : 84043

Дисципліна : Управління іміджем підприємства

Спеціальність : Менеджмент. Менеджмент фінансово-кредитної діяльності. (заочн.)

Семестр : 11

Викладач :

Боковець Вікторія Вікторівна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6681561 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf РПр 26
6681586 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Сил 30
6681567 Комунікації
6681555 Відеоконференції, заняття, консультації (Боковець В.В.) url 30
6681572 Консультація по четвергам з 15-17 год url 3
6681565 НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ html
6681563 ЛЕКЦІЇ
6681562 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf НП 7
6681580 ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З УІП Боковець В.В. pdf ОП 10
6681578 УІП. Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець Вікторія Вікторівна test 202/20
6681559 УІП. Тема 2. . Етапи створення іміджу підприємства та технології його формування Боковець Вікторія Вікторівна test 180/18
6681547 УІП. Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 170/17
6681557 УІП. Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець Вікторія Вікторівна test 250/25
6681551 УІП. Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець Вікторія Вікторівна test 172/17
6681582 УІП. Тема 6. Внутрішній паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець Вікторія Вікторівна test 170/17
6681554 УІП. Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець Вікторія Вікторівна test 197/20
6681545 УІП. Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець Вікторія Вікторівна test 160/16
6681558 УІП. Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 150/15
6681569 УІП. Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 180/18
6681566 ПРАКТИЧНІ РОБОТИ
6681584 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ Боковець В.В. pdf Пр 62
6681548 Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець В.В. pdf Лк 23
6681553 Тема 2. Етапи створення іміджу підприємства та технології його форму Боковець В.В. pdf Лк 14
6681550 Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Лк 12
6681576 Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець В.В. pdf Лк 11
6681556 Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець В.В. pdf Лк 8
6681549 Тема 6. Внутрішній Паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець В.В. pdf Лк 7
6681585 Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець В.В. pdf Лк 11
6681583 Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець В.В. pdf Лк 8
6681581 Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Лк 7
6681577 Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець В.В. pdf Лк 1726920497
6681573 Самостійна робота
6681579 САМОСТІЙНА РОБОТА Боковець В.В. pdf СРС 22
6681546 Індивідуальні завдання з Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Дк 1
6681575 Проміжний контроль
6681571 ТЕСТИ Боковець В.В. pdf Тст 10
6681552 Підсумковий контроль
6681574 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Біл 0
6681570 Допоміжні навчальні матеріали
6681564 Імідж як основа успішного функціонування підприємства Боковець В.В. pdf С 1726920490
6681568 Роль рекламного менеджменту в сучасних умовах Боковець В.В.,Шнайдер Л.А. pdf С 0
6681560 Іміджологія Барна pdf НП 1726920489