ID : 84042

Дисципліна : Управління іміджем підприємства

Спеціальність : Менеджмент. Менеджмент і бізнес-адміністрування. (заочн.)

Семестр : 11

Викладач :

Боковець Вікторія Вікторівна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6590442 Комунікації
6590452 Відеоконференції, заняття, консультації (Боковець В.В.) url 30
6590437 Консультація по четвергам з 15-17 год url 3
6590444 НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ html
6681543 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf РПр 26
6681544 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Сил 30
6590445 ЛЕКЦІЇ
6590447 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf НП 7
6590426 ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З УІП Боковець В.В. pdf ОП 10
6590430 УІП. Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець Вікторія Вікторівна test 202/20
6590449 УІП. Тема 2. . Етапи створення іміджу підприємства та технології його формування Боковець Вікторія Вікторівна test 180/18
6590463 УІП. Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 170/17
6590451 УІП. Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець Вікторія Вікторівна test 250/25
6590459 УІП. Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець Вікторія Вікторівна test 172/17
6590425 УІП. Тема 6. Внутрішній паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець Вікторія Вікторівна test 170/17
6590454 УІП. Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець Вікторія Вікторівна test 197/20
6590462 УІП. Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець Вікторія Вікторівна test 160/16
6590450 УІП. Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 150/15
6590440 УІП. Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець Вікторія Вікторівна test 180/18
6590441 ПРАКТИЧНІ РОБОТИ
6590424 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ Боковець В.В. pdf Пр 62
6590460 Тема 1. Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив Боковець В.В. pdf Лк 23
6590456 Тема 2. Етапи створення іміджу підприємства та технології його форму Боковець В.В. pdf Лк 14
6590458 Тема 3. Методи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Лк 12
6590433 Тема 4. Управління іміджем як комунікативний процес Боковець В.В. pdf Лк 11
6590453 Тема 5. Взаємодія із засобами масової інформації Боковець В.В. pdf Лк 8
6590455 Тема 6. Внутрішній Паблік рилейшнз (PR) та корпоративна культура Боковець В.В. pdf Лк 7
6590422 Тема 7. Корпоративне іміджування і бренд-менеджмент Боковець В.В. pdf Лк 11
6590423 Тема 8. Побудова ефективного іміджу та особливості створення ділового іміджу керівника Боковець В.В. pdf Лк 8
6590427 Тема 9. Психологічні основи формування іміджу підприємства Боковець В.В. pdf Лк 7
6590429 Тема 10. Захист прав інтелектуальної власності на елементи фірмового стилю підприємства Боковець В.В. pdf Лк 1726920497
6590438 Самостійна робота
6590428 САМОСТІЙНА РОБОТА Боковець В.В. pdf СРС 22
6590461 Індивідуальні завдання з Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Дк 1
6590432 Проміжний контроль
6590436 ТЕСТИ Боковець В.В. pdf Тст 10
6590457 Підсумковий контроль
6590431 Управління іміджем підприємства Боковець В.В. pdf Біл 0
6590435 Допоміжні навчальні матеріали
6590446 Імідж як основа успішного функціонування підприємства Боковець В.В. pdf С 1726920490
6590439 Роль рекламного менеджменту в сучасних умовах Боковець В.В.,Шнайдер Л.А. pdf С 0
6590448 Іміджологія Барна pdf НП 1726920489