Код |
Назва |
Автор(и) |
Тип |
Вид |
Рейт. |
6185112 |
КОМУНІКАЦІЯ |
|
|
|
|
6185100 |
АДРЕСА дистанційних занять за розкладом (лекції та практичні заняття) та консультацій (понеділок, 9 урок) |
|
url |
|
1332
|
6185113 |
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ |
|
|
|
|
6185115 |
ІПАСО_Силабус дисципліни_спеціальність 121 |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
Сил |
32 |
6185116 |
ІПАСО Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальність 121 |
Гречановська О.В., Залюбівська О.Б., Прищак М.Д. |
pdf |
РПр |
14 |
6185114 |
ЛЕКЦІЇ |
|
|
|
|
6185092 |
Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі: курс лекцій |
Прищак М. Д., Залюбівська О. Б. |
pdf |
НП |
367 |
6185093 |
Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі : навчальний посібник |
Прищак М. Д., Залюбівська О. Б. |
pdf |
НП |
16 |
6185108 |
ПРАКТИЧНІ РОБОТИ |
|
|
|
|
6185094 |
Педагогічний практикум |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
МВ |
43 |
6185091 |
УВАГА ! ТУТ ВАША ДОРОЖНЯ КАРТА! Всі_завдання_методрекомендації |
|
url |
|
286
|
6185109 |
САМОСТІЙНА РОБОТА |
|
|
|
|
6185110 |
Матеріал до тестів JetIQ |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
Інш |
52 |
6185102 |
Словник термінів з дисципліни ІПАСО |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
ІМ |
9 |
6185107 |
ПРОМІЖНИЙ КОНТРОЛЬ |
|
|
|
|
6185099 |
ТЕСТИ-ІПАСО практикум / Загальні питання |
Залюбівська Оксана Броніславівна |
test |
|
268/27 |
6185097 |
ТЕСТИ ІПАСО практикум / Методика викладання |
Залюбівська Оксана Броніславівна |
test |
|
131/13 |
6185105 |
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ |
|
|
|
|
6185104 |
КОЛОКВІУМ-TЕСТ ІПАСО |
Залюбівська Оксана Броніславівна |
test |
|
11872/297 |
6185106 |
ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ |
|
|
|
|
6185095 |
М. Винницький «ВИЩА ОСВІТА: ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ЗАВТРАШНЬОГО ДНЯ» |
|
url |
|
1
|
6185098 |
Залік ІПАСО: перелік питань |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
Біл |
10 |
6185103 |
ХОСЕ ОРТЕГА-І-ГАССЕТ: "МІСІЯ УНІВЕРСИТЕТУ" — візійний пошук ідеї університету і трохи більше... |
|
url |
|
3
|
6185101 |
TED-лекція Кена Робінсона "Чи справді школи вбивають творчість?" |
|
url |
|
3
|
6185111 |
TED-лекція Салмана Хана "Скористаймося відео, щоб вдихнути в навчання нове життя" |
|
url |
|
2
|