Код |
Назва |
Автор(и) |
Тип |
Вид |
Рейт. |
6185087 |
КОМУНІКАЦІЯ |
|
|
|
|
6185075 |
АДРЕСА дистанційних занять за розкладом (лекції та практичні заняття) та консультацій (понеділок, 9 урок) |
|
url |
|
1332
|
6185088 |
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ |
|
|
|
|
6185065 |
ІПАСО Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальність 123 |
Гречановська О.В., Залюбівська О.Б., Прищак М.Д. |
pdf |
РПр |
10 |
6185071 |
ІПАСО_Силабус дисципліни_спеціальність 123 |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
Сил |
18 |
6185089 |
ЛЕКЦІЇ |
|
|
|
|
6185067 |
Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі: курс лекцій |
Прищак М. Д., Залюбівська О. Б. |
pdf |
НП |
367 |
6185068 |
Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі : навчальний посібник |
Прищак М. Д., Залюбівська О. Б. |
pdf |
НП |
16 |
6185083 |
ПРАКТИЧНІ РОБОТИ |
|
|
|
|
6185069 |
Педагогічний практикум |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
МВ |
43 |
6185066 |
УВАГА ! ТУТ ВАША ДОРОЖНЯ КАРТА! Всі_завдання_методрекомендації |
|
url |
|
285
|
6185084 |
САМОСТІЙНА РОБОТА |
|
|
|
|
6185077 |
Словник термінів з дисципліни ІПАСО |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
ІМ |
9 |
6185082 |
ПРОМІЖНИЙ КОНТРОЛЬ |
|
|
|
|
6185074 |
ТЕСТИ-ІПАСО практикум / Загальні питання |
Залюбівська Оксана Броніславівна |
test |
|
268/27 |
6185072 |
ТЕСТИ ІПАСО практикум / Методика викладання |
Залюбівська Оксана Броніславівна |
test |
|
131/13 |
6185080 |
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ |
|
|
|
|
6185079 |
КОЛОКВІУМ-TЕСТ ІПАСО |
Залюбівська Оксана Броніславівна |
test |
|
11872/297 |
6185085 |
Матеріал до тестів JetIQ |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
Інш |
52 |
6185081 |
ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ |
|
|
|
|
6185070 |
М. Винницький «ВИЩА ОСВІТА: ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ЗАВТРАШНЬОГО ДНЯ» |
|
url |
|
1
|
6185073 |
Залік ІПАСО: перелік питань |
Залюбівська О. Б. |
pdf |
Біл |
10 |
6185078 |
ХОСЕ ОРТЕГА-І-ГАССЕТ: "МІСІЯ УНІВЕРСИТЕТУ" — візійний пошук ідеї університету і трохи більше... |
|
url |
|
3
|
6185076 |
TED-лекція Кена Робінсона "Чи справді школи вбивають творчість?" |
|
url |
|
3
|
6185086 |
TED-лекція Салмана Хана "Скористаймося відео, щоб вдихнути в навчання нове життя" |
|
url |
|
2
|