ID : 81502

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : 051 Економіка. Економіка. (заочн.)

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6627101 Комунікації
6148579 Посилання на он-лайн заняття url 41
6148563 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 41
6627102 Нормативні документи
6627110 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 051 pdf 4
6627111 Силабус дисципліни "Маркетинг", 051 pdf 1
6627103 Лекції
6148572 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 27
6148574 Опорний конспект лекцій pdf 88
6627104 Практичні роботи
6148577 Методичні вказівки до практичних Штовба О.В. pdf 13
6148562 Практичне завдання №1 pdf 16
6148564 Практична робота №2 - SWOT аналіз pdf
6627106 Самостійна робота
6148567 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 10
6627108 Підсумковий контроль
6148565 Перелік питань для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 2
6627109 Допоміжні навчальні матеріали
6148569 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 7
6148566 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 2
6148570 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 26
6148575 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 14
6148568 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 4