ID : 81502

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : Економіка. Економіка. (заочн.)

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6627101 Комунікації
6148579 Посилання на он-лайн заняття url 26
6148563 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 26
6627102 Нормативні документи
6627110 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 051 pdf 3
6627111 Силабус дисципліни "Маркетинг", 051 pdf 2
6627103 Лекції
6148572 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 11
6148574 Опорний конспект лекцій pdf 85
6627104 Практичні роботи
6148577 Методичні вказівки до практичних Штовба О.В. pdf 34
6148562 Практичне завдання №1 pdf 143
6148564 Практична робота №2 - SWOT аналіз pdf 18
6627106 Самостійна робота
6148567 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 20
6627108 Підсумковий контроль
6148565 Перелік питань для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 17
6627109 Допоміжні навчальні матеріали
6148569 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 2
6148566 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 11
6148570 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 18
6148575 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0
6148568 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 0