ID : 81493

Дисципліна : Маркетингові дослідження

Спеціальність : 075 Маркетинг. Маркетинг. (заочн.)

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6627114 Комунікації
6147026 Посилання на он-лайн заняття url 140
6147023 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 140
6627115 Нормативні документи
6627123 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 6
6627124 Силабус дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 2
6627116 Лекції
6147014 Конспект лекцій pdf 7
6627118 Курсова робота
6147028 Вказівки до курсової роботи pdf 102
6147029 Приклад написання курсової роботи pdf 83
6627117 Практичні роботи
6147027 Завдання №1 pdf 58
6147013 Завдання №2 pdf 44
6147012 Завдання №3 pdf 29
6627119 Самостійна робота
6147015 Вказівки до самостійної роботи pdf 5
6627121 Підсумковий контроль
6147024 Питання для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 10
6627122 Допоміжні навчальні матеріали
6147030 Аналітичний звіт "Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами" pdf 1
6147025 Дослідження тур. привабливості міста pdf
6147022 Маркетингові дослідження Штовба О.В. pdf НПр 2
6147017 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 31
6147019 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 21
6147016 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2
6147021 An Informetric View on Relations between Global Brands and Research Activity Штовба С.Д., Штовба О.В. pdf Зб 0
6147020 Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз Штовба О. В. , Shtovba O. V. , Штовба Е. В. С 0
6147018 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 1