ID : 81493

Дисципліна : Маркетингові дослідження

Спеціальність : Маркетинг. Маркетинг. (заочн.)

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6627114 Комунікації
6147026 Посилання на он-лайн заняття url 26
6147023 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 26
6627115 Нормативні документи
6627123 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 5
6627124 Силабус дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 2
6627116 Лекції
6147014 Конспект лекцій pdf 7
6627118 Курсова робота
6147028 Вказівки до курсової роботи pdf 77
6147029 Приклад написання курсової роботи pdf 60
6627117 Практичні роботи
6147027 Завдання №1 pdf 58
6147013 Завдання №2 pdf 44
6147012 Завдання №3 pdf 28
6627119 Самостійна робота
6147015 Вказівки до самостійної роботи pdf 5
6627121 Підсумковий контроль
6147024 Питання для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 5
6627122 Допоміжні навчальні матеріали
6147030 Аналітичний звіт "Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами" pdf 1
6147025 Дослідження тур. привабливості міста pdf
6147022 Маркетингові дослідження Штовба О.В. pdf НПр 2
6147017 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 18
6147019 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 2
6147016 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0
6147021 An Informetric View on Relations between Global Brands and Research Activity Штовба С.Д., Штовба О.В. pdf Зб 0
6147020 Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз Штовба О. В. , Shtovba O. V. , Штовба Е. В. С 0
6147018 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0