Код |
Назва |
Автор(и) |
Тип |
Вид |
Рейт. |
5336501 |
Ректорська контрольна робота (РКР) для магістрів з дисципліни «Інноваційні та психологічні аспекти сучасної освіти» |
Гречановська Олена Володимирівна |
test |
|
6845/228 |
5336495 |
Під`єднання на РКР. Дисципліна «Інноваційні та психологічні аспекти сучасної освіти» вик. О. Гречановська |
|
url |
|
2368
|
5336500 |
Колоквіум з дисципліни "Інноваційні та психологічні аспекти сучасної освіти" |
Гречановська О.В. |
pdf |
СРС |
409 |
5336503 |
Консультації проф. О. В. Гречановська: кожної п`ятниці з 16:00 по 17:00 год. |
|
url |
|
678
|
5336498 |
СРС 3. Визначення показників та форм агресії за методикою А. Басса та А. Дарки |
Гречановська О.В. |
pdf |
СРС |
169 |
5336505 |
Крихкість Інтернет-покоління: як тепличне виховання шкодить сучасній молоді |
Ґреґ Лук`янофф, Джонатан Гайдт |
pdf |
ІМ |
140 |
5336502 |
Вимоги до написання тез |
Гречановська О.В. |
pdf |
ІМ |
127 |
5336504 |
Практичне заняття «Інноваційні та психологічні аспекти сучасної освіти» викладач Залюбівська О.Б. |
|
url |
|
3643
|
5336506 |
Самостійна робота № 2. Особистісний опитувальник ― ОПКДЕ |
Гречановська О.В. |
pdf |
СРС |
189 |
5336499 |
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ІПАСО ФМТ |
Гречановська О.В., Прищак М.Д., Залюбівська О.Б. |
|
|
|
5336493 |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ ПРОЕКТІВ З ДИСЦИПЛІНИ «ІННОВАЦІЙНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ» |
Гречановська О.В. |
pdf |
МВ |
232 |
5336497 |
ПЕДАГОГІКА, ПСИХОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (курс лекцій) |
Гречановська О.В. |
pdf |
НМП |
194 |
5336494 |
КОРОТКИЙ ЕКСКУРС В ІСТОРІЮ ПСИХОЛОГІЇ (Курс лекцій) |
Гречановська О.В. |
pdf |
НМП |
199 |
5336491 |
КОРОТКИЙ ЕКСКУРС В ІСТОРІЮ ПЕДАГОГІКИ (Курс лекцій) |
Гречановська О.В. |
pdf |
НМП |
105 |
5336492 |
Теми проєктів з дисципліни «Інноваційні та психологічні аспекти сучасної освіти» |
Гречановська О.В. |
pdf |
Інш |
277 |
5336496 |
Робочий зошит для самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні та психологічні аспекти сучасної освіти" |
Гречановська О.В. |
pdf |
МВ |
574 |