Код |
Назва |
Автор(и) |
Тип |
Вид |
Рейт. |
6988385 |
КОМУНІКАЦІЇ |
|
|
|
|
4872890 |
Зустрічаємося тут! Посилання на лекції, практичні та лабораторні заняття! |
|
url |
|
412
|
4872886 |
Щотижнева онлайн консультація у понеділок о 13:15 |
|
url |
|
412
|
6988386 |
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ |
|
|
|
|
6664735 |
Силабус навчальної дисципліни "Управління проєктуванням інформаційних систем" |
Коцюбинський В.Ю. |
pdf |
Сил |
12 |
6658529 |
Робоча програма навчальної дисципліни "Управління проєктуванням інформаційних систем" |
Коцюбинський В.Ю. |
pdf |
РПр |
10 |
6988387 |
ЛЕКЦІЇ |
|
|
|
|
4872899 |
Література |
|
|
|
|
4872895 |
Конспект лекцій з дисципліни . Коцюбинський В.Ю. |
|
url |
|
1
|
4872894 |
Методології розробки програмного забезпечення |
|
url |
|
25
|
4872887 |
МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТА УПРАВЛІННЯ ІТ-ПРОЕКТАМИ(підручник) |
|
url |
|
36
|
4872893 |
Приклади документів проектної документації |
|
url |
|
|
4879508 |
Використання UML для проектування розподілених систем |
Коцюбинський В.Ю. |
|
|
|
4872889 |
Основні принципи UML моделювання |
|
url |
|
34
|
4879516 |
Система ведення звітності та управління проектами Atlassian JIRA |
|
|
|
|
4872892 |
Використання системи планування і ведення проекту JIRA |
|
url |
|
14
|
4872900 |
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ |
|
|
|
|
5141216 |
Завдання на курсовий проект |
|
url |
|
2
|
6850540 |
Методичні вказівки до виконання курсових проєктів з дисципліни «Управління проектуванням інформаційних систем» для спеціальності 174 «Автоматизація, комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка» |
Коцюбинський В. Ю., Богач І. В |
pdf |
МВ |
1 |
4872901 |
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ |
|
|
|
|
4872897 |
Екзаменаційні білети |
|
url |
|
15
|
4879504 |
ДОПОМІЖНІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ |
Коцюбинський В.Ю. |
|
|
|
4872888 |
Інформація, щодо стандарту з управління проектами ISO21500 |
|
pdf |
|
2
|
4872898 |
Переваги структури і процесів в ISO 21500 |
|
pdf |
|
5
|
4879509 |
Управління проєктами, програмами та портфелями(ДСТУ-ISO-21500) |
|
url |
|
11
|
4879510 |
Стандарти менеджменту проектів |
|
url |
|
5
|