ID : 64895

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : Економіка. Економіка.

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6626198 Комунікації
3941143 Посилання на он-лайн заняття url 26
4265604 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 26
6626199 Нормативні документи
6626202 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 051 pdf 2
6626204 Силабус дисципліни "Маркетинг" pdf 2
3941152 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 11
6626200 Лекції
3941148 Опорний конспект лекцій pdf 85
6626201 Практичні роботи
3941146 Методичні вказівки до практичних Штовба О.В. pdf 34
3941162 Практичне завдання №1 pdf 143
6824075 Практична робота №2 "Упаковка товару" pdf 116
6626209 Самостійна робота
3941156 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 20
6626262 Проміжний контроль
3941145 Перелік питань для підготовки до колоквіуму Штовба О.В. pdf Біл 91
6626263 Підсумковий контроль
3941158 Перелік питань для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 17
6626264 Допоміжні навчальні матеріали
3941154 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 2
3941157 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 11
3941149 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 18
3941144 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0
3941155 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 0