ID : 64895

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : Економіка. Економіка.

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
4566654 Завдання на колоквіум pdf 50
3941143 Посилання на он-лайн заняття url 1112
4265604 Посилання на консультації (по п`ятницям з 14.15 до 15.00) url 1112
3941147 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 Штовба О.В. pdf РПр 12
3941153 Маркетинг-075. Силабус. Штовба О.В. pdf Сил 52
3941152 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 11
3941148 Опорний конспект лекцій pdf 41
3941146 Методичні вказівки до практичних Штовба О.В. pdf 17
3941156 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 5
3941151 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 , 2 курс Штовба О.В. pdf РПл 7
3941162 Практичне завдання №1 pdf 75
3941160 Практична робота №2 - SWOT аналіз pdf 67
3941145 Маркетинг: перелік питань до колоквіумів та іспиту Штовба О.В. pdf Біл 15
3941154 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 15
3941157 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 1
3941149 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 15
3941144 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2
3941155 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 2
3941158 Маркетинг. Питання на іспит Штовба О.В. pdf Біл 46