ID : 64890

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : Маркетинг. Маркетинг. (заочн.)

Семестр : 3

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
3940981 Посилання на он-лайн заняття url 1151
3940985 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 Штовба О.В. pdf РПр 14
3940991 Маркетинг-075. Силабус. Штовба О.В. pdf Сил 100
3940988 Методичні вказівки до курсової роботи pdf 122
3940994 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 5
3940984 Методичні вказівки до практичних Штовба О.В. pdf 19
3940990 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 11
3940989 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 , 2 курс Штовба О.В. pdf РПл 7
3940986 Опорний конспект лекцій pdf 43
3941000 Практичне завдання №1 pdf 76
3940998 Практична робота №2 - SWOT аналіз pdf 68
3940983 Маркетинг: перелік питань до колоквіумів та іспиту Штовба О.В. pdf Біл 15
3940992 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 15
3940995 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 2
3940987 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 17
3940982 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2
3940993 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 2
3940996 Маркетинг. Питання на іспит Штовба О.В. pdf Біл 46