ID : 56609

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : Менеджмент. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.

Семестр : 6

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
3614777 Завдання на колоквіум pdf
3614772 Посилання на он-лайн заняття url 1151
3614766 Робоча програма з дисципліни "Маркетинг", 073 Штовба О.В. pdf РПр 0
3614762 Маркетинг, Силабус, спеціальність 073 Штовба О.В. pdf Сил 82
3614774 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 11
3614775 Опорний конспект лекцій pdf 43
3614773 Методичні вказівки до курсової роботи з маркетингу pdf 122
3614759 Практичне завдання №1 pdf 76
3614760 Практична робота №2 - Упаковка товару pdf 66
3614776 Практичне завдання №3 docx
3614771 Методичні вказівки до практичних pdf 19
3614765 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 5
3614769 Маркетинг: перелік питань до колоквіумів та іспиту Штовба О.В. pdf Біл 15
3614763 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 2
3614761 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 15
3614770 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 17
3614764 Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару Штовба О. В., Пашенко А. В. С 0
3614767 Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз Штовба О. В. , Shtovba O. V. , Штовба Е. В. С 0
3614768 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0