| Код |
Назва |
|
Автор(и) |
Тип |
Вид |
Рейт. |
| 6448112 |
Комунікації |
|
|
|
|
|
| 6448364 |
Лекції. Ракитянська Г.Б, |
|
|
url |
|
106
|
| 4320917 |
Практичні заняття. Малініч П.П. (потрібно варифікувати свою групу у sign-up) |
|
|
url |
|
37
|
| 2690254 |
Консультації, понеділок, 14-00 - 15-00, Ракитянська Г.Б, |
|
|
url |
|
106
|
| 6461560 |
Диф. залік - Ракитянська Г.Б., Позур М.Ю. |
|
|
url |
|
106
|
| 2334388 |
Нормативні документи |
|
|
|
|
|
| 5897423 |
Робоча програма дисципліни "Розробка проектів засобами платформи.NET" |
|
Ракитянська Г.Б,, Кавка О.А. |
pdf |
РПр |
31 |
| 5897758 |
Силабус дисципліни "РОЗРОБКА ПРОЕКТІВ ЗАСОБАМИ ПЛАТФОРМИ .NET" |
|
Ракитянська Г. Б., Кавка О. О. |
pdf |
Сил |
48 |
| 2334635 |
Лекції |
|
|
|
|
|
| 6125323 |
Платформа .NET та мова програмування C 8.0: навчальний посібник |
|
Коноваленко І.В. |
pdf |
|
7
|
| 2342588 |
Pro C 9 with .NET 5 (10th edition) |
|
Andrew Troelsen, Philip Japikse |
pdf |
П |
2 |
| 2284325 |
Практичні роботи |
|
|
|
|
|
| 2466263 |
Завдання до практичної роботи №1 |
|
|
pdf |
|
500
|
| 2566351 |
Завдання до практичних робіт №2-4 |
|
|
pdf |
|
267
|
| 2342608 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
| 2342601 |
Learn C Programming |
|
|
url |
|
1
|
| 2342589 |
Documentation ML.NET |
|
Microsoft 2022 |
pdf |
НП |
5 |
| 6260813 |
Проміжний контроль |
|
|
|
|
|
| 2342593 |
Розробка проектів засобами .NET |
|
|
pdf |
МК |
10 |
| 2922210 |
Колоквіум 1 - .NET |
|
Кавка Олексій Олександрович |
test |
|
0/0 |
| 2342607 |
Тести 150+ Junior, Middle, Senior |
|
|
pdf |
Тст |
6 |
| 2342600 |
online test |
|
|
url |
|
|
| 2342592 |
Підсумковий контроль |
|
|
|
|
|
| 2342634 |
.NET |
|
|
pdf |
Біл |
4 |
| 2409520 |
Питання до заліку |
|
|
pdf |
|
2
|
| 2334975 |
Допоміжні навчальні матеріали |
|
|
|
|
|
| 3993881 |
Goodfellow I., Bengio Y., Courville A. Deep Learning. MIT Press book, 2019. – 625 p |
|
|
url |
|
2
|
| 2334641 |
Nick Chapsas - YouTube |
|
|
url |
|
3
|
| 6261115 |
Тези - Приклад - Система управління підприємством на основі технології ML.NET |
|
|
docx |
|
2
|