ID : 42843

Дисципліна : Маркетингові дослідження

Спеціальність : Маркетинг. Маркетинг.

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
4579749 Завдання на колоквіум pdf 9
4265663 Посилання на консультації (по п`ятницям з 14.15 до 15.00) url 1151
1691738 Посилання на он-лайн заняття url 1151
1859295 Конспект лекцій pdf 26
4101135 Вказівки до курсової роботи pdf 55
4488440 Приклад написання курсової роботи pdf 21
1783429 Завдання №1 pdf 23
1925046 Завдання №2 pdf 19
4087886 Завдання №3 pdf 18
1859294 Вказівки до самостійної роботи pdf 6
1861327 Маркетингові дослідження: питання до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 8
4488833 Аналітичний звіт "Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами" pdf
1861329 Дослідження тур. привабливості міста pdf 4
1691793 Маркетингові дослідження Штовба О.В. pdf НПр 13
1691798 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 17
1691797 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 15
1691799 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2
1691794 An Informetric View on Relations between Global Brands and Research Activity Штовба С.Д., Штовба О.В. pdf Зб 1
1691795 Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз Штовба О. В. , Shtovba O. V. , Штовба Е. В. С 0
1691796 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0