ID : 42843

Дисципліна : Маркетингові дослідження

Спеціальність : 075 Маркетинг. Маркетинг.

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6626596 Комунікації
1691738 Посилання на он-лайн заняття url 140
4265663 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 140
6626597 Нормативні документи
6626607 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 6
6627002 Силабус дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 2
6626598 Лекції
1859295 Конспект лекцій pdf 7
6626600 Курсова робота
4101135 Вказівки до курсової роботи pdf 102
4488440 Приклад написання курсової роботи pdf 83
6626599 Практичні роботи
1783429 Завдання №1 pdf 58
1925046 Завдання №2 pdf 44
4087886 Завдання №3 pdf 29
6626601 Самостійна робота
1859294 Вказівки до самостійної роботи pdf 5
6930073 Проміжний контроль
6627094 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 6
6930071 Завдання на колоквіум pdf 47
6626603 Підсумковий контроль
1861327 Питання для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 10
6626604 Допоміжні навчальні матеріали
4488833 Аналітичний звіт "Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами" pdf 1
1861329 Дослідження тур. привабливості міста pdf
1691798 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 31
1691797 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 21
1691799 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2
1691794 An Informetric View on Relations between Global Brands and Research Activity Штовба С.Д., Штовба О.В. pdf Зб 0
1691795 Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз Штовба О. В. , Shtovba O. V. , Штовба Е. В. С 0
1691796 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 1