ID : 42843

Дисципліна : Маркетингові дослідження

Спеціальність : Маркетинг. Маркетинг.

Семестр : 5

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6626596 Комунікації
1691738 Посилання на он-лайн заняття url 26
4265663 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 26
6626597 Нормативні документи
6626607 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 5
6627002 Силабус дисципліни "Маркетингові дослідження" pdf 2
6626598 Лекції
1859295 Конспект лекцій pdf 7
6626600 Курсова робота
4101135 Вказівки до курсової роботи pdf 77
4488440 Приклад написання курсової роботи pdf 60
6626599 Практичні роботи
1783429 Завдання №1 pdf 58
1925046 Завдання №2 pdf 44
4087886 Завдання №3 pdf 28
6626601 Самостійна робота
1859294 Вказівки до самостійної роботи pdf 5
6930073 Проміжний контроль
6627094 Питання для підготовки до колоквіуму pdf 6
6930071 Завдання на колоквіум pdf 45
6626603 Підсумковий контроль
1861327 Питання для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 5
6626604 Допоміжні навчальні матеріали
4488833 Аналітичний звіт "Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами" pdf 1
1861329 Дослідження тур. привабливості міста pdf
1691798 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 18
1691797 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 2
1691799 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 0
1691794 An Informetric View on Relations between Global Brands and Research Activity Штовба С.Д., Штовба О.В. pdf Зб 0
1691795 Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз Штовба О. В. , Shtovba O. V. , Штовба Е. В. С 0
1691796 The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С. pdf С 0