ID : 37608

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : Маркетинг. Маркетинг.

Семестр : 3

Викладач :

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
4564805 Завдання на колоквіум pdf 50
1116434 Посилання на он-лайн заняття url 1112
4266953 Посилання на консультації (по п`ятницям з 14.15 до 15.00) url 1112
2510384 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 Штовба О.В. pdf РПр 13
2348736 Маркетинг-075. Силабус. Штовба О.В. pdf Сил 56
1226980 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 11
2348738 Опорний конспект лекцій pdf 41
2719543 Методичні вказівки до курсової роботи pdf 121
2620232 Приклад написання курсової з маркетингу pdf 71
2372459 Методичні вказівки до практичних Штовба О.В. pdf 17
1242170 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 , 2 курс Штовба О.В. pdf РПл 7
2449853 Практичне завдання №1 pdf 75
2739043 Практична робота №2 - SWOT аналіз pdf 67
2348737 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 5
2348735 Маркетинг: перелік питань до колоквіумів та іспиту Штовба О.В. pdf Біл 15
2348730 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 15
2348731 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 1
2348732 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 15
2348733 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2
2348734 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 2
1413647 Маркетинг. Питання на іспит Штовба О.В. pdf Біл 46