ID : 37608

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : 075 Маркетинг. Маркетинг.

Семестр : 3

Викладач : 2

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
6571091 Комунікації
1116434 Посилання на он-лайн заняття url 140
4266953 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 140
6619715 Нормативні документи
6626195 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 pdf 7
6626197 Силабус дисципліни "Маркетинг", 075 pdf 4
1226980 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 16
6619717 Лекції
2348738 Опорний конспект лекцій pdf 93
6619719 Курсова робота
2719543 Методичні вказівки до курсової роботи pdf 250
2620232 Приклад написання курсової з маркетингу pdf 176
6619718 Практичні роботи
2372459 Методичні вказівки до практичних Штовба О.В. pdf 39
2449853 Практичне завдання №1 pdf 147
6824070 Практична робота №2 "Упаковка товару" pdf 120
6895006 Практична робота №3 - SWOT аналіз pdf 75
6620309 Самостійна робота
2348737 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 22
6620328 Проміжний контроль
2348735 Перелік питань для підготовки до колоквіуму Штовба О.В. pdf Біл 93
6620329 Підсумковий контроль
1413647 Перелік питань для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 23
6621469 Допоміжні навчальні матеріали
2348730 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 21
2348731 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 13
2348732 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 31
2348733 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 2
2348734 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 2