ID : 102093

Дисципліна : Маркетинг

Спеціальність : 075 Маркетинг. Маркетинг.

Семестр : 3

Викладач : 1

Штовба Олена Валеріївна

Навчальні ресурси

Код Назва Автор(и) Тип Вид Рейт.
9507893 Комунікації
9507882 Посилання на он-лайн заняття url 41
9507895 Посилання на консультації (по п`ятницям з 15.00 до 16.00) url 41
9507894 Нормативні документи
9507909 Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг", 075 pdf 13
9507902 Силабус дисципліни "Маркетинг", 075 pdf 12
9507906 Маркетинг: тематика курсу Штовба О.В. pdf Лк 27
9507890 Лекції
9507886 Опорний конспект лекцій pdf 88
9507892 Курсова робота
9507904 Методичні вказівки до курсової роботи pdf 71
9507896 Приклад написання курсової з маркетингу pdf 47
9507891 Практичні роботи
9507889 Практична робота №1 pdf 111
9507903 Практична робота №2 pdf 98
9507887 Практична робота №3 pdf 47
9507908 Самостійна робота
9507899 Методичні вказівки до СРС з маркетингу pdf 10
9507884 Проміжний контроль
9507883 Перелік питань для підготовки до колоквіуму Штовба О.В. pdf Біл 11
9507907 Підсумковий контроль
9507898 Перелік питань для підготовки до іспиту Штовба О.В. pdf Біл 2
9507888 Допоміжні навчальні матеріали
9507901 Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів Штовба О. В., Штовба С. Д. С 7
9507897 Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» Штовба О. В. С 2
9507905 Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті Штовба О. В. НП 26
9507885 Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу Штовба О. В. С 14
9507900 Класифікація товарних брендів Штовба О. В. С 4