СЕРІЯ  ЛЕКЦІЙ-ТРЕНІНГІВ З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ІІ (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВНТУ
2024 / 2025 н.р.



Завершилася серія  лекцій-тренінгів з академічної доброчесності для здобувачів ІІ (магістерського) рівня вищої освіти, які ініціював і організував сектор розвитку практик академічної доброчесності ЦЗЯО ВНТУ за підтримки проректора з науково-педагогічної роботи та організації освітнього процесу  Олександра ПЕТРОВА та керівника ЦЗЯО Станіслава ТУЖАНСЬКОГО.  

 


 


З вересня по грудень 2024 року очільниця сектору Оксана ЗАЛЮБІВСЬКА провела заходи для магістрантів кожного факультетів. Про вересневу серію заходів було ми вже писали раніше.  Але хоча аудиторії були  різні, та питання учасники ставили однакові: як уникнути плагіату, як оформити текст з чужими думками доброчесно, чому самоплагіат – це плагіат, чи є плагіатом текст, згенерований програмами штучного інтелекту тощо. Магістранти ознайомилися з окремими статтями Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», з новим законом, прийнятим в першому читанні  «Про академічну доброчесність», із внутрішніми нормативними документами, за якими функціонує ВНТУ.
 


 


 

Проаналізували кейси порушень академічної доброчесності, які засвідчили, що проблема недоброчесних практик у вищій освіті поширена глобально, з нею стикаються і в найкращих університетах світу. Але реакція на прояви академічної недоброчесності може бути різна в українському просторі вищої освіти і, наприклад, у Гарварді чи Кембриджі,  чи інших університетах, які є серед світових лідерів освіти.
 

 

Отож обговорювали причини порушень і наслідки через брак відповідної реакції на них, причини різних рівнів толерантності до проявів академічної недоброчесності в різних освітніх середовищах. Сектор розвитку практик академічної доброчесності ЦЗЯО ВНТУ висловлює подяку за організаційну підтримку деканам факультетів та їх заступникам.   


Далі таки буде))