Дисертації

    1. Косарук Олена Миколаївна, Косарук Елена Николаевна, Kosaruk O. М.. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом (дисертація). Косарук О. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом [Текст] : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Миколаївна Косарук ; Вінницький національний технічний університет. – Захищена 30.01.19 ; затв. 24.09.2015. – Вінниця, 2019. – 339 с. – Бібліогр. : с. 187-195 (81 назва).

    Книги

    1. Заболотна Наталя Михайлівна, Мельник Олександр Васильович, Косарук Олена Миколаївна. Тренінгові методики розвитку функціональних компетенцій у молоді. Заболотна Н. М., Мельник О. В., Косарук О. М. Тренінгові методики розвитку функціональних компетенцій у молоді Науково-методичне видання / Заболотна Н. М., Мельник О. В., Косарук О. М. – Вінниця: ФОП Рогальська І. О., 2019. – 124 с. – ISBN 978-617-7556-47-2.
    2. Коваль К. О., Мельник О. В., Бурдейна О. В., Белзецький Р. С., Косарук О. М.. Навчальна практика. Навчальна практика [Текст] : навчальний посібник / К. О. Коваль, О. В. Мельник, О. В. Бурдейна [та ін.]. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – 76 с.

    Монографії

    1. Косарук О. М., Мокін Б. І., Мокін О. Б.. Ідеологія дуальності у вищій технічній освіті на основі інтеграції навчання з виробництвом. Косарук О. М. Ідеологія дуальності у вищій технічній освіті на основі інтеграції навчання з виробництвом : монографія / О. М. Косарук, Б. І. Мокін, О. Б. Мокін. - Вінниця : ВНТУ. - 2019. - 224 с.

    Реферати

    1. Косарук Олена Миколаївна, Косарук Елена Николаевна, Kosaruk O. М.. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом. Косарук О. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Олена Миколаївна Косарук ; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2018. – 20 с. – Бібліогр.: с. 16-17 (16 назв).

    Свідоцтва про право на твір

    1. Косарук О. М., Коваль К. О., Белзецький Р. С., Бурдейна О. В., Ляховченко Н. В.. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Критичне мислення". Косарук О. М., Коваль К. О., Белзецький Р. С., Бурдейна О. В., Ляховченко Н. В. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Критичне мислення" // Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №102059. – Київ: ДП "Український інститут інтелектуальної власності". – Дата реєстрації: від 26.01.2021 р.
    2. Косарук О. М., Коваль К. О., Белзецький Р. С., Бурдейна О. В., Ляховченко Н. В.. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Створення ефективного резюме". Косарук О. М., Коваль К. О., Белзецький Р. С., Бурдейна О. В., Ляховченко Н. В. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Створення ефективного резюме" // Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №102602. – Київ: ДП "Український інститут інтелектуальної власності". – Дата реєстрації: від 16.02.2021 р.
    3. Косарук О. М., Kosaruk Olena. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Розвиток емоційного інтелекту. Вчимося керувати емоціями". Косарук О. М. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Розвиток емоційного інтелекту. Вчимося керувати емоціями" // Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79811. – Київ: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. – Дата реєстрації: від 15.06.2018 р.
    4. Косарук О. М., Kosaruk Olena. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Розвиток емоційного інтелекту. Профілактика синдрому емоційного вигорання". Косарук О. М. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Розвиток емоційного інтелекту. Профілактика синдрому емоційного вигорання" // Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №83071. – Київ: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. – Дата реєстрації: від 23.11.2018 р.
    5. Косарук О. М., Kosaruk Olena. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Розвиток емоційного інтелекту. Управління гнівом". Косарук О. М. Твір навчального характеру "Методика тренінгу "Розвиток емоційного інтелекту. Управління гнівом" // Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №83072. – Київ: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. – Дата реєстрації: від 23.11.2018 р.

    Статті

    1. Єпіфанова І. Ю., Джеджула В. В., Косарук О. М., Сауляк А. В.. Управління інвестиційним потенціалом підприємств харчової промисловості. Управління інвестиційним потенціалом підприємств харчової промисловості [Текст] / І. Ю. Єпіфанова, В. В. Джеджула, О. М. Косарук, А. В. Сауляк // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 8-17.
    2. Коломієць А., Абрамчук І., Косарук О.. Проведення аналогій у процесі формування математичних понять у студентів технічних спеціальностей. Коломієць А. Проведення аналогій у процесі формування математичних понять у студентів технічних спеціальностей [Текст] / А. Коломієць, І. Абрамчук, О. Косарук // Педагогіка безпеки. – 2022. – № 1-2. – С. 46-50.
    3. Boris I. MOKIN, Oleksander B. MOKIN, Olena M. KOSARUK, Mashat KALIMOLDAYEV, Waldemar WÓJCIK, Kuanysh MUSLIMOV. Assessment of the knowledge quality level based on fuzzy models of its acquisition processes. Boris I. MOKIN, Oleksander B. MOKIN, Olena M. KOSARUK, Mashat KALIMOLDAYEV, Waldemar WÓJCIK, Kuanysh MUSLIMOV. Assessment of the knowledge quality level based on fuzzy models of its acquisition processes // Przegląd Elektrotechniczny, No. 09/2020, pp. 114-119, doi:10.15199/48.2020.09.24
    4. Мокін Б. І., Косарук О. М.. Освоєння студентами вищих технічних навчальних закладів робітничих професій як один із варіантів реалізації ідеології дуальної освіти. Мокін, Б. І. Освоєння студентами вищих технічних навчальних закладів робітничих професій як один із варіантів реалізації ідеології дуальної освіти [Текст] / Б. І. Мокін О. М. Косарук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 2. – С. 103-109.
    5. Косарук О. М., Kosaruk O. M.. Особливості підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей в умовах соціального партнерства. Косарук, О. М. Особливості підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей в умовах соціального партнерства [Текст] / О. М. Косарук // Знання. Освіта. Освіченість – 2016 : матеріали конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 р. – Вінниця: ВНТУ, 2016. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1543.
    6. Мокін О. Б., Косарук О. М., Слободянюк О. В., Мізерний В. М., Мокін Б. І., Mokin O. B., Kosaruk O. M., Slobodianiuk O. V., Mizernyi V. M., Mokin B. I., Мокин А. Б., Косарук Е. Н., Слободянюк Е. В., Мизерный В. Н., Мокин Б. И.. Методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів за технологією освоєння робітничої професії. Методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів за технологією освоєння робітничої професії [Текст] / О. Б. Мокін, О. М. Косарук [та ін.] // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 1. - С. 177-186.
    7. Аляб`єва С. С., Коваль К. О., Мензул О. М.. Працевлаштування випускників вищих навчальних закладів : проблеми та державний інструментарій їх вирішення. Аляб`єва, С. С. Працевлаштування випускників вищих навчальних закладів : проблеми та державний інструментарій їх вирішення / С. С. Аляб`єва, К. О. Коваль, О. М. Мензул // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 1. – С. 128–134.
    8. Богданова Н. М., Коваль К. О., Мензул О. М.. Молодь на ринку праці: практики взаємодії суб`єктів працевлаштування молоді. Богданова Н. М. Молодь на ринку праці: практики взаємодії суб`єктів працевлаштування молоді / Н. М. Богданова, К. О. Коваль, О. М. Мензул // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 2. – С. 115–119.
    9. Мокін О. Б., Мензул О. М., Мізерний В. М., Мокін Б. І.. Математична модель прогнозу рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії (Частина 1 : формалізація, структуризація і параметризація задачі). Мокін, О. Б. Математична модель прогнозу рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії (Частина 1 : формалізація, структуризація і параметризація задачі) / О. Б. Мокін, О. М. Мензул, В. М. Мізерний, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 5. – С. 125–129.
    10. Мокін О. Б., Мензул О. М., Мізерний В. М., Мокін Б. І.. Математична модель прогнозу рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії (Частина 2: побудова нечіткої бази знань та її алгоритмізація). Мокін, О. Б. Математична модель прогнозу рівня кваліфікації, яку отримає кожний студент в результаті освоєння робітничої професії (Частина 2: побудова нечіткої бази знань та її алгоритмізація) / О. Б. Мокін, О. М. Мензул, В. М. Мізерний, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 6. – С. 152–156.
    11. Мокін Б. І., Мізерний В. М., Мензул О. М.. Формування професійної компетентності студентів в умовах професійно-практичної підготовки. Мокін, Б. І. Формування професійної компетентності студентів в умовах професійно-практичної підготовки / Б. І. Мокін, В. М. Мізерний, О. М. Мензул // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - №5. - С. 199-203.
    12. Мокін Б. І., Мізерний В. М., Мензул О. М.. Інтеграція навчання з виробництвом як один із визначальних факторів підготовки фахівців за критерієм якості. Мокін, Б. Інтеграція навчання з виробництвом як один із визначальних факторів підготовки фахівців за критерієм якості / Б. Мокін, В. Мізерний, О. Мензул // Молодь і ринок. – 2011. – № 11. – С. 5–8.

    Тези доповідей

    1. Косарук О. М. , Пищикова А. О.. Зовнішня реклама та її актуальність сьогодні . Косарук О. М., Пищикова А. О. Зовнішня реклама та її актуальність сьогодні. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20409.
    2. Косарук О. М. , Рогова А. О.. Роль smm-менеджера в системі управління сучасним бізнесом . Косарук О. М., Рогова А. О. Роль smm-менеджера в системі управління сучасним бізнесом. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20746.
    3. Косарук О. М. , Михайлов В. А.. Роль реклами у формуванні ідентичності та самосвідомості споживача . Косарук О. М., Михайлов В. А. Роль реклами у формуванні ідентичності та самосвідомості споживача. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20539.
    4. Косарук О. М.. Управління інвестиційними проектами в умовах воєнного стану. Косарук О. М. Управління інвестиційними проектами в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. М. Косарук // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні»,Вінниця, 2-3 березня 2023 р. – Електрон. текст. дані (файл: 0,47 Мб). – Вінниця : ВНТУ, 2023. – С. 190-191. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/fiip/fiip2023/paper/view/17293.
    5. Косарук О., Костюченко А.. Цифровий маркетинг ІТ-продукту. Косарук О. Цифровий маркетинг ІТ-продукту [Електронний ресурс] / О. Косарук, А. Костюченко // Матеріали LII науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ–2023), Вінниця, 21-23 червня 2023 р. : збірник наукових праць. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2023. – С. 2596-2598. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17818.
    6. Біліченко В., Петров О., Косарук О.. Стан та перспективи розвитку реалізації дуальної форми здобуття освіти у Вінницькому національному технічному університеті в період 2021-2023 рр.. Біліченко В., Петров О., Косарук О. Стан та перспективи розвитку реалізації дуальної форми здобуття освіти у Вінницькому національному технічному університеті в період 2021-2023 рр. Дуальна форма здобуття освіти: підсумки запровадження пілотного проєкту у закладах вищої та фахової передвищої освіти України : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2023 р. Київ, 2023. С. 17-19. URL: https://1drv.ms/b/s!AknMVXHYJXiqlwFzIEQJ8qaUF6Oy?e=ODkT0l.
    7. Косарук О. М.. Державна підтримка вітчизняного бізнесу в умовах війни. Косарук О. М. Державна підтримка вітчизняного бізнесу в умовах війни [Електронний ресурс] / О. М. Косарук // Матеріали LІ науково-технічної конференції факультету менеджменту та інформаційної безпеки ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/16061/13623.
    8. О. М. Косарук, Ю. В. Булига, В. В. Кравчук. SOFT SKILLS чи HARD SKILLS: що важливіше при працевлаштуванні майбутніх фахівців?. Косарук О. М. SOFT SKILLS чи HARD SKILLS: що важливіше при працевлаштуванні майбутніх фахівців? [Електронний ресурс] / О. М. Косарук, Ю. В. Булига, В. В. Кравчук // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12843.
    9. Ю. В. Булига, О. М. Косарук. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей у контексті дуальної форми здобуття вищої освіти. Булига Ю. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей у контексті дуальної форми здобуття вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. В. Булига, О. М. Косарук // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця 13-15 травня 2021 р. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/view/13448.
    10. Косарук О. М.. Обґрунтування доцільності розробки методичного комплексу щодо розвитку soft- skills майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на основі змішаного навчання. Косарук О. М. Обґрунтування доцільності розробки методичного комплексу щодо розвитку soft- skills майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на основі змішаного навчання [Електронний ресурс] / О. М. Косарук // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2020/paper/view/9639.
    11. Булига Ю. В., Косарук О. М., Медяна І. Л.. Сформованість емоційного інтелекту як запорука успішної професійної діяльності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. Булига, Ю. В. Сформованість емоційного інтелекту як запорука успішної професійної діяльності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] / Ю. В. Булига, О. М. Косарук, І. Л. Медяна // XLVІІІ Регіональна науково-технічна конференція підрозділів ВНТУ, Вінниця 13-15 березня 2019 р. – 2019. – URL : https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/1/ininv_2019_netpub.pdf.
    12. Косарук О. М., Kosaruk Olena. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей як педагогічна проблема. Косарук, О. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. М. Косарук // XLVІІІ Регіональна науково-технічна конференція підрозділів ВНТУ, Вінниця 13-15 березня 2019 р. – 2019. – URL : https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/1/ininv_2019_netpub.pdf
    13. Бурдейна О. В., Коваль К. О., Белзецький Р. С., Косарук О. М.. Структурна схема інформаційної системи організації та підтримки розвитку соціально-особистісних компетенцій. Бурдейна О. В. Структурна схема інформаційної системи організації та підтримки розвитку соціально-особистісних компетенцій [Електронний ресурс] / Бурдейна О. В., Коваль К. О., Белзецький Р. С., Косарук О. М. // XLVІІІ Регіональна науково-технічна конференція підрозділів ВНТУ, Вінниця 13-15 березня 2019 р. – 2019. – URL : https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/1/ininv_2019_netpub.pdf.
    14. Мокін Б. І., Мокін О. Б., Косарук О. М.. Чітке оцінювання рівня якості знань на нечітких моделях процесів їх засвоєння. Мокін, Б. І. Чітке оцінювання рівня якості знань на нечітких моделях процесів їх засвоєння / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, О. М. Косарук // Вимірювання, контроль та діагностика в технічних системах» (ВКДТС-2019), П`ята міжнародна наукова конференція, 29 – 31 жовтня 2019 р. [Електронне мережне видання] : збірник тез доповідей. – Вінниця: ВНТУ, 2019.
    15. Косарук О. М.. Моделювання процесу підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності. Косарук, О. М. Моделювання процесу підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Косарук // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ininv/all-ininv-2018/paper/view/4203.
    16. Косарук Олена Миколаївна, Kosaruk Olena M.. Розвиток функціональних компетенцій майбутніх фахівців інженерних спеціальностей як одна з передумов успішної професійної підготовки. Косарук О. М. Перспективні шляхи розвитку наукової думки (частина І) [Текст] / О. М. Косарук // Міжнародна науково-практична конференція: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференція м. Київ, 27–28 січня 2018 р. - Київ : МЦНД - С. 40-41.
    17. Косарук Олена Миколаївна, Kosaruk Olena M.. Інтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системою. Інтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системою [Текст] / О. М. Косарук // Альманах науки. - 2018 - №2/1 (11). - С. 26-28.
    18. Косарук О. М., Панкевич В. В.. Формування інженерної творчості у студентів технічних спеціальностей. Косарук, О. М. Формування інженерної творчості у студентів технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. М. Косарук, В. В. Панкевич // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ininv/all-ininv-2017/paper/view/2559.
    19. Косарук О. М.. Соціальне партнерство в дуальній системі вищої інженерно-технічної освіти. Косарук, О. М. Соціальне партнерство в дуальній системі вищої інженерно-технічної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Косарук // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ininv/all-ininv-2017/paper/view/2503.
    20. Косарук О. М., Kosaruk Olena. Особливості забезпечення взаємозв`язку теоретичної та практичної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей у ВНТУ. Косарук, О. М. Особливості забезпечення взаємозв`язку теоретичної та практичної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей у ВНТУ [Електронний ресурс] / О. М. Косарук // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ininv/all-ininv-2016/paper/view/1322.
    21. Бурдейна О. В., Косарук О. М.. Формування соціально-особистісних компетенцій у студентів технічних напрямів підготовки сучасними інтернет засобами. Бурдейна, О. В. Формування соціально-особистісних компетенцій у студентів технічних напрямів підготовки сучасними інтернет засобами [Електронний ресурс] / О. В. Бурдейна, О. М. Косарук // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ininv/all-ininv-2016/paper/view/1062.
    22. Мокін Б. І., Мізерний В. М., Мензул О. М., Boris Mokin, Viktor Mizernyy, Olena Menzul. Професійна підготовка фахівців у ВНЗ у контексті ідеології інтеграції навчання з виробництвом. Мокін, Б. Професійна підготовка фахівців у ВНЗ у контексті ідеології інтеграції навчання з виробництвом [Електронний ресурс] / Б. Мокін, В. Мізерний, О. Мензул // Теорія і методика професійної освіти. Електронне наукове видання. – 2013. – № 3.
    23. Мензул О.. Практична підготовка студентів ВНЗ в контексті інтеграції навчання з виробництвом. Мензул, О. Практична підготовка студентів ВНЗ в контексті інтеграції навчання з виробництвом / О. Мензул // Знання. Освіта. Освіченість : зб. матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 25–27 вер. 2012 р., Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Вінницький національний технічний університет. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 74–75.

    1. Інформац. матеріал.

      1. Коваль К. О., Мельник О. В., Бурдейна О. В., Белзецький Р. С., Косарук О. М.. Навчальна практика. Jet-book

      Методичні вказівки

      1. Єпіфанова І. Ю., Косарук О. М.. Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Управління реструктуризацією і санацією підприємства» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності «Менеджмент» [Електронний ресурс].

      Навчально-методичні посібники

      1. К. О. Коваль, О. В. Мельник, О. В. Бурдейна, Р. С. Белзецький, О. М. Косарук. Навчальна практика : електронний навчальний посібник. Коваль К. О. Навчальна практика : електронний навчальний посібник / К. О. Коваль, О. В. Мельник, О. В. Бурдейна, Р. С. Белзецький, О. М. Косарук. - Вінниця : ВНТУ, 2019. – 96 с.

      Робочі програми

      1. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни "Основи науково-дослідної роботи" для спеціальності 051 Економіка.
      2. Косарук Олена Миколаївна. ГО "Тех Стартап Скул". Відкриття бізнесу. Практичні аспекти
      3. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни "Основи науково-дослідної роботи" для спеціальності 076 Підприємництво та торгівля.
      4. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни "Основи науково-дослідної роботи" для спеціальності 075 Маркетинг.
      5. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни "Управління організаційною поведінкою".
      6. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни "Основи наукових досліджень в менеджменті".
      7. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни "Інноваційне підприємництво".
      8. Косарук О. М.. Програма виробничої практики зі спеціальності 075 "Маркетинг".
      9. Косарук О. М.. Програма виробничої практики зі спеціальності 073 "Менеджмент" (ОПП Менеджмент фінансово-кредитної діяльності).
      10. Косарук О. М.. Програма виробничої практики зі спеціальності 073 "Менеджмент" (ОПП Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності).
      11. Косарук О. М.. РПНД "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 015 Професійна освіта.
      12. Косарук Олена Миколаївна. ТОВ “Академія цифрового розвитку”. "Можливості YouTube для освіти"
      13. Косарук О. М.. Програма виробничої практики зі спеціальності 051 "Економіка".
      14. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 051. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 051. - 2021.
      15. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 073. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 073. - 2021.
      16. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 075. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 075. - 2021.
      17. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 123. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 123. - 2021.
      18. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 124. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 124. - 2021.
      19. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 126. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 126. - 2021.
      20. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 133. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 133. - 2021.
      21. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 144. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 144. - 2021.
      22. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 151. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 151. - 2021.
      23. . Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 163. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 163. - 2021.
      24. Косарук О. М.. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 274. Косарук О. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Навчальна практика з розвитку соціально-особистісних компетенцій “soft skills”», спеціальність 274. - 2021.
      25. Косарук Олена Миколаївна. Вінницький національний технічний універитет. Сучасні методи та технології викладання в університеті
      26. . Навчальна практика.

      Силабуси

      1. Косарук О. М.. Силабус дисципліни "Основи науково-дослідної роботи" для спеціальності 051 Економіка.
      2. Косарук О. М.. Силабус дисципліни "Основи науково-дослідної роботи" для спеціальності 076 Підприємництво та торгівля.
      3. Косарук О. М.. Силабус дисципліни "Основи науково-дослідної роботи" для спеціальності 075 Маркетинг.
      4. Косарук О. М.. Силабус навчальної дисципліни "Управління організаційною поведінкою".
      5. Косарук О. М.. Силабус дисципліни "Основи наукових досліджень в менеджменті".
      6. Косарук О. М.. Конфлікт-менеджмент.
      7. Косарук О. М.. Самоменеджмент.
      8. Косарук О. М.. Іміджелогія.
      9. Косарук О. М.. Технології розвитку soft skills.
      10. Білоконь Т. М.. Силабус навчальної дисципліни "Інноваційне підприємництво".
      11. Косарук О. М.. Силабус "Управління розвитком підприємства".
      12. Косарук О. М.. Силабус "Мотиваційний менеджмент".
      13. Косарук О. М.. Силабус "Основи ведення сучасного бізнесу".
      14. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", спеціальність 015 Професійна освіта.
      15. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 073 Менеджмент.
      16. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 121 Інженерія програмного забезпечення.
      17. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 122 Комп`ютерні науки.
      18. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 123 Комп`ютерна інженерія.
      19. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 125 Кібербезпека та захист інформації.
      20. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 126 Інформаційні системи та технології.
      21. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 131 Прикладна механіка.
      22. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка.
      23. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 144 Теплоенергетика.
      24. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 151 Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології.
      25. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка.
      26. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 163 Біомедична інженерія.
      27. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 172 Телекомунікації та радіотехніка.
      28. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 183 Технології захисту навколишнього середовища.
      29. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 192 Будівництво та цивільна інженерія.
      30. Косарук О. М.. Силабус "Сучасні педагогічні технології у закладах вищої освіти", 275 Транспортні технології (за видами).
      31. Косарук Олена Миколаївна. Національний університет "Запорізька політехніка". "Дні освітнього лідерства"
      32. Косарук Олена Миколаївна. Вінницький національний технічний університет. "Розвиток професійно-педагогічної кваліфікації викладачів"
      33. . Тренінгова практика.
      34. . Ознайомлювальна практика.