Кафедра програмного забезпечення
ГОЛОВНА
ПЕРСОНАЛ
ДИСЦИПЛІНИ
СИЛАБУСИ
ВИП.РОБ.
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
НАУКОВІ І МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ
РОБ. ПРОГРАМИ
ПРО НАС
Сайт кафедри програмного забезпечення
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
АСПІРАНТУРА
Положення про акредитацію_2024
Освітня програма (проєкт)
Вимоги до організації разової спеціалізованої вченої ради
Етапи підготовки до захисту дисертації
НОВИНИ, ПОДІЇ, ОГОЛОШЕННЯ
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас до участі у роботі
Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
«Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ»
яка відбудеться 28 листопада - 8 грудня 2022 року на сайті
КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”.
Організатори конференції:
Вінницький національний технічний університет
Національна академія Державної прикордонної
служби України ім. Богдана Хмельницького
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Інститут комп'ютерних систем і технологій "Індустрія 4.0"
ім. П. Н. Платонова
Люблінська політехніка (Польща)
Новий університет Лісабону (Португалія)
До участі у Інтернет-конференції запрошуються наукові працівники, керівники, працівники та студенти закладів освіти всіх форм власності, керівники та представники бібліотек всіх підпорядкувань, представники органів управління освітою.
Планується робота за такими напрямками:
Цифрові технології в освіті та промисловості;
Дистанційне навчання: проблеми та перспективи їх вирішення;
Стан та перспективи розвитку бібліотек у сучасному інформаційному просторі;
Особливості використання цифрових технологій у документознавстві;
Технології та методологія розробки електронних навчальних матеріалів;
Захист держави засобами цифрових технологій;
Цифрові технології у медицині.
Методи та засоби комп’ютерної візуалізації.
Форма реєстрації
Матеріали будуть розміщені на сайті академії, репозиторії та видані у вигляді електронного збірнику за результатами роботи конференції. Подані статті та тези будуть обговорені у форумі. За результатами обговорення планується проведення вебінару.
Заявка на участь у конференції та матеріали до друку подаються
з
15 ж
овтня по 20 листопада 2022 р.
Вимоги до поданих матеріалів (Додаток 1)
Контактні телефони: (066)4806878, Viber, Telegram.
e-mail:
serj.pojda@gmail.com
(тема листа “конференція 2022”)
Що потрібно для того, щоб прийняти участь у роботі конференції?
Заповнити реєстраційну картку та завантажити файл із публікацією за адресою:
https://bit.ly/3RQAriY
Зверніть увагу на те, що реєстраційну картку потрібно буде заповнювати на кожного співавтора окремо!
Як підтвердити свою участь у конференції?
Вам буде надіслано посилання для завантаження макету збірника матеріалів конференції.
Як проходить конференція?
Передані Вами матеріали розміщуються на сайті та репозиторії академії. Автору надається логін та пароль для перегляду матеріалів конференції та обговорення. Обговорення матеріалів проводиться на форумі, або у коментарях до розміщеного матеріалу. За результатами обговорення в останній день конференції планується проведення вебінару.
По завершенню роботи конференції матеріали будуть додані до електронного макету. Автори отримають посилання для завантаження.
Додаток 1.
ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ:
До участі у конференції допускаються статті та тези вказаної тематики.
Текст має відповідати таким вимогам: містити матеріал, не опублікований раніше; необхідно дотримуватися таких елементів написання статей: постановка проблеми в загальному вигляді та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями; аналіз основних досліджень і публікацій, в яких започатковано розв'язання даної проблеми і на які спирається автор, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується означена стаття; формулювання цілей статті (постановка завдання); виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів; висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямку.
шрифт Times New Roman, розмір 14 з інтервалом 1,5; мова українська, англійська, файл у форматі .DOC, DOCX.
Файли у форматі PDF
не приймаються
!
Розміщення тексту:
вирівняно по правому краю великими літерами ім’я та прізвище автора(ів);
заголовок великими літерами симетрично;
анотації українською або англійською мовами;
текст статті;
після тексту статті подається бібліографія;
таблиці в тексті мають бути виконані в Excel або Word. Скановані малюнки виконувати з роздільною здатністю не менше ніж 300 dpi.;
Ілюстративний матеріал і таблиці повинні мати нумерацію і назву;
Сторінки статті нумеруються за порядком, без пропусків і буквених позначень;
Посилання на використані джерела подаються у квадратних дужках, зазначається порядковий номер і сторінка цитованого джерела;
Статтю у форматі MS Word необхідно завантажити через форму
https://bit.ly/3RQAriY
з 15 жовтня по 20 листопада 2022 року.
Матеріали, що не відповідають тематиці і зазначеним вимогам, до макету публікації не ввійдуть.
2022-12-06 08:07:37
опублік. Коваленко Олена Олексіївна
Авторські права © 2024 JetIQ - Усі права захищені.