Пояснити, навчити та оцінити – крізь ці три етапи педагог проходить щодня. Ось чому ми вирішили розібратись: як же підвищити ефективність викладання та об`єктивно оцінити знання студентів?
8 червня 2018 Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал Ед`юкейшн Dinternal Education провів серію семінарів New Dimensions in Assessment and Learning у Вінницькому педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського, де зібралися викладачі міста та області, щоб спільно дослідити нові методи викладання англійської мови та оцінювання. Серед них були і викладачі кафедри іноземних мов ВНТУ, які завжди прагнуть дізнаватися про нові методики у викладанні іноземних мов.
«Partners in Learning, Partners in Teaching» – таким стало гасло Форуму фахівців англійської мови. 9-10 листопада 2018 освітньо-методичний центр «Дінтернал Ед`юкейшн» та видавництво «Пірсон» у партнерстві з Київським національним торговельно-економічним університетом об`єднав освітян з різних куточків України для вивчення новітніх тенденцій у сфері викладання англійської мови.
Форум став не тільки масштабною освітньою подією, а ще й платформою для спілкування, нових знайомств та нетворкінгу.
А 7 лютого 2019 року наші викладачі кафедри іноземних мов ВНТУ мали зустріч з уже знайомими партнерами освітньо-методичного центру «Дінтернал Ед`юкейшн» та видавництва «Пірсон» у стінах ВНТУ. Викладачі кафедри іноземних мов мали унікальну можливість поспілкуватися із Шоном Харті, генеральним директором «Дінтернал-Ед`юкейшн» (Dinternal-Education), яка є ексклюзивним партнером компанії «Пірсон» (Pearson). Учасники тренінгу ознайомилися із інноваційними тенденціями в організації іншомовної освіти, заснованими на поєднанні аудиторної та автономної роботи студентів із залученням сертифікованих он-лайн ресурсів. На зустрічі також була присутня Анна Бруско, координатор проектів «Дінтернал-Ед`юкейшн» із вишами України. Вона ознайомила викладачів із сучасними можливостями цифрових рішень у розробленні навчальних курсів на базі англомовної MEL платформи, зорієнтованих на розвиток мовних і академічних навичок. Учасники тренінгу висловили сподівання на подальше партнерство на шляху до впровадження інноваційних технологій в іншомовну освіту.
перейти...перейти...
опублік. Тульчак Людмила Володимирівна