Монографії вітчизняні

    1. Прозор О. П., Петрук В. А., Прозор Е. П., Prozor O. P., Petruk V. A.. Формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців технічного профілю в процесі навчання вищої математики. Прозор О. П. Формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців технічного профілю в процесі навчання вищої математики [Електронний ресурс] : монографія / О. П. Прозор, В. А. Петрук. – Електронні текстові дані (1 файл (PDF) : 539.5 Кбайт). - Вінниця : ВНТУ, 2015. - Один електрон. опт диск (CD-ROM) ; 12 см. - Назва з тит. екрана, - ISBN 978-966-641-613-4.

    Статті фахові

    1. Завальнюк Є. К. , Романюк О. Н. , Прозор О. П. , Снігур А. В. , Zavalniuk Ye. K. , Romanyuk O. N. , Prozor O. P. , Snigur A. V.. Енергетично-коректна модель освітлення, основана на розрахунку кута між векторами. Енергетично-коректна модель освітлення, основана на розрахунку кута між векторами [Текст] / Є. К. Завальнюк, О. Н. Романюк, О. П. Прозор, А. В. Снігур // Інформаційні технології та комп`ютерна інженерія. – 2023. – № 1. – С. 75-82.
    2. Сачанюк-Кавецька Н. В. , Прозор О. П. , Хом`юк В. В. , Шевчук Р. П.. Математичний опис операції диференціювання в логіко-часовому середовищі . Сачанюк-Кавецька Н. В., Прозор О. П., Хом`юк В. В., Шевчук Р. П. Математичний опис операції диференціювання в логіко-часовому середовищі. // Інформаційні технології та комп`ютерна інженерія. 2023. Том 57(№2). – С. 93-99. - DOI: https://doi.org/10.31649/1999-9941-2023-57-2-93-98
    3. Petruk Vira , Prozor Olena , Sabadosh Yuliia , Baranovska Iryna , Palii Maksim , Moroz Yevheniia , Kumargazhanova Saule , Mussayeva Dinara , Петрук В. А. , Прозор О. П.. Statistical methods for evaluating experimental data on the use of mathematical competencies in study for a resilient economy . Petruk V., Prozor O., Sabadosh Yu., Baranovska, I., Palii M., Moroz Ye., Kumargazhanova S., Mussayeva D. Statistical methods for evaluating experimental data on the use of mathematical competencies in study for a resilient economy. Informatyka, Automatyka, Pomiary w Gospodarce i Ochronie Srodowiska. 2023. № 13(2). P. 78-85.
    4. Бондаренко З., Кирилащук С., Прозор О.. Оцінювання якості інформаційної компетентності студентів економічних спеціальностей ЗВО. Бондаренко З. Оцінювання якості інформаційної компетентності студентів економічних спеціальностей ЗВО [Текст] / З. Бондаренко, С. Кирилащук, О. Прозор // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць. Вип. 1 (21) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка , [голова редкол. Н. А. Тарасенкова, ред. рада.: М. І. Бурда, М. Гарнер, В. Б. Мілушев та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2023. –.С. 159–168. – DOI: 10.5281/zenodo.8032576
    5. Сачанюк-Кавецька Н., Прозор О.. Елементи математичного опису логіко-часових функцій багатозначної логіки та окремих операцій над ними. Сачанюк-Кавецька Н. Елементи математичного опису логіко-часових функцій багатозначної логіки та окремих операцій над ними / Н. Сачанюк-Кавецька, О. Прозор // Інформаційні технології та комп`ютерна інженерія. - Вінниця : ВНТУ, 2022. - №1(53). - С. 111-118.
    6. Сачанюк-Кавецька Н. В. , Прозор О. П. , Хом`юк В. В. , Бондаренко І. О.. Математичний опис операції нерівнозначності в логіко-часовому середовищі . Сачанюк-Кавецька Н. В. Математичний опис операції нерівнозначності в логіко-часовому середовищі // Сачанюк-Кавецька Н. В., Прозор О. П., Хом`юк В. В., Бондаренко І. О/ Інформаційні технології та комп`ютерна інженерія. – 2022–Том 54 (№2).– С. 124-130
    7. Романюк О. Н. , Мельник О. В. , Романюк С. О. , Коробєйнікова Т. І. , Прозор О. П.. Антиаліайзинг зображення крокової траєкторії відрізка прямої на гексагональному растрі . Романюк О., Мельник О., Романюк С., Коробейнікова Т., Прозор О. Антиаліайзинг зображення крокової траєкторії відрізка прямої на гексагональному растрі. Modern Engineering and Innovative Technologies. 2022. № 1(22-01). С. 113–121. URI: https://moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit22-01-043.
    8. Maya Kovalchuk, Alina Voievoda, Еlena Prozor. Algorithmic thinking as the meaningful component of cognitive competencies of the future engineer. Maya Kovalchuk , Alina Voievoda , Elena Prozor (2020). Algorithmic Thinking as the Meaningful Component of Cognitive Competencies of the Future Engineer. Universal Journal of Educational Research, 8(11B), 6248 - 6255. DOI: 10.13189/ujer.2020.082263
    9. Sergey Vyatkin, Olexandr Romanyuk, Sergii Pavlov, Pavlo Mykhaylov, Roman Chekhmestruk, Oksana Vodzinska, Olena Prozor, Volodymyr Lytvynenko. Manipulating Function-Based Objects with Interactive Collision Risk Models. Sergey Vyatkin, Olexandr Romanyuk, Sergii Pavlov, Pavlo Mykhaylov, Roman Chekhmestruk, Oksana Vodzinska, Olena Prozor, Volodymyr Lytvynenko, Manipulating Function-Based Objects with Interactive Collision Risk Models,The 1st International Workshop on Computational & Information Technologies for Risk-Informed Systems (CITRisk-2020): Volume 1. Kherson, Ukraine, October 15-16, 2020, CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), 324-334.
    10. Сачанюк-Кавецька Н. В., Прозор О. П., Клєопа І. А.. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ТЕСТУВАННЯ. Сачанюк-Кавецька Н.В., Прозор О.П., Клєопа І.А. Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування. Фізико-математична освіта. 2020. Випуск 3(25). Частина 1. С. 87-93.
    11. Прозор Олена. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання вищої математики в закладах вищої технічної освіти .
    12. Петрук В. А. , Прозор О. П.. Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань із самостійної позааудиторної роботи студентів з теми «Функція комплексної змінної» . Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань із самостійної позааудиторної роботи студентів з теми «Функція комплексної змінної» / Уклад. В. А. Петрук, О. П. Прозор. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – 29 с.
    13. Петрук В. А., Прозор О. П., Petruk V. A., Prozor O. P., Прозор Е. П.. Професійно спрямовані інтерактивні форми навчання вищої математики в технічних ВНЗ. Петрук В. А. Професійно спрямовані інтерактивні форми навчання вищої математики в технічних ВНЗ [Текст] / В. А. Петрук, О. П. Прозор // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – Київ : ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С. 338-344.
    14. Прозор О. П., Prozor O. P., Прозор E. П.. З досвіду формування когнітивно-творчої компетенції у студентів технічних спеціальностей під час навчання вищої математики. Прозор О. П. З досвіду формування когнітивно-творчої компетенціїу студентів технічних спеціальностей під час навчання вищої математики [Текст] / О. П. Прозор // The Unity Of Sciens. – Vienna, Austria, 2015. - Vol. 1. - P. 138-140.
    15. Прозор О. П., Прозор E. П., Prozor O. P.. Діагностика мотивації студентів технічних внз до вивчення фундаментальних дисциплін.. Прозор О. П. Діагностика мотивації студентів технічних ВНЗ до вивчення фундаментальних дисциплін [Текст] / О. П. Прозор // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. – Симферополь : НИЦ КИПУ, 2012. – Вып. 34. – С. 106-110.
    16. Петрук В. А., Палій М. В., Андрущенко Н. О., Прозор О. П.. Інтерактивні методи навчання як засіб формування адекватної самооцінки студентів. Інтерактивні методи навчання як засіб формування адекватної самооцінки студентів [Текст] / В. А. Петрук, М. В. Палій, Н. О. Андрущенко, О. П. Прозор // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 1. - С. 168-173.
    17. Petruk V. A., Prozor O. P., Grechanovskaya О. V., Петрук В. А., Прозор О. П., Гречановська О. В., Прозор E. П., Гречановская Е. В.. Application of interactive pedagogical technologies in education students of technical universities.. Petruk V. Application of interactive pedagogical technologies in education students of technical universities [Text] / V. Petruk, E. Prozor, E. Grechanovskaya // Pedagogika wobec wyzwań cywilizacyjnych. - Bydgoszcz, 2011. – P. 181-189.
    18. Петрук В. А., Прозор О. П., Прозор E. П., Petruk V. A., Prozor O. P.. Використання інтерактивного навчання на етапі модульного контролю.. Петрук В. А. Використання інтерактивного навчання на етапі модульного контролю [Текст] / В. А. Петрук, О. П. Прозор // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. − № 1(11). – С. 318-324.
    19. Петрук В. А., Гречановская Е. В., Прозор E. П., Гречановська О. В., Прозор О. П., Petruk V. A., Grechanovska О. V., Prozor O. P.. Формирование психолого-педагогической компетентности у будущих преподавателей технических вузов.. Петрук В. А. Формирование психолого-педагогической компетентности у будущих преподавателей технических вузов [Текст] / В. А. Петрук, О. П. Прозор, О. В. Гречановська // Trendy ve vzdělávání 2011-Technika, didaktika technických a přírodovědných předmětů. − Olomouc, 2011. − S. 163-166.
    20. Прозор О. П., Прозор E. П., Prozor O. P.. Теоретичні засади формування когнітивно-творчої компетенції у студентів інженерних спеціальностей. Прозор О. П. Теоретичні засади формування когнітивно-творчої компетенції у студентів інженерних спеціальностей [Текст] / О. П. Прозор // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. − Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2011. – Вип. 28. − С. 424-428.
    21. Петрук В. А., Прозор О. П., Прозор E. П., Prozor O. P.. Аукціон - колоквіум як один з методів активізації навчальної діяльності студентів. Петрук В. А. Аукціон-колоквіум як один з методів активізації навчальної діяльності студентів [Текст] / В. А. Петрук, О. П. Прозор // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - Черкаси, 2009. - Вип. 146. - С. 59-62.
    22. Прозор О. П., Прозор E. П., Prozor O. P.. Організація мікрогрупової аудиторної навчальної діяльності студентів. Прозор О. П. Організація мікрогрупової аудиторної навчальної діяльності студентів [Текст] / О. П. Прозор // Вісник Черкаського університету. – Черкаси, 2009. – Вип.163. − С. 117-120.
    23. Петрук В. А., Андрущенко Н. О., Прозор О. П.. Ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання. Петрук В. А. Ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання [Текст] / В. А. Петрук, Н. О. Андрущенко, О. П. Прозор // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 4. - С. 127-131.
    24. Прозор О. П., Prozor O. P., Прозор E. П.. Інтерактивні методи навчання диференціальним рівнянням у технічному ВНЗ. Прозор О. П. Інтерактивні методи навчання диференціальним рівнянням у технічному ВНЗ [Текст] / О. П. Прозор // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. − Київ-Вінниця : ДОВ "Вінниця", 2008. - Вип.19. - С. 454-457.

    Тези доповідей

    1. Дземчик М. М., Крилатий А. В., Прозор О. П.. ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИКИ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ. Дземчик М. М. Використання математики штучним інтелектом [Електронний ресурс] / М. М. Дземчик, А. В. Крилатий, О. П. Прозор // Матеріали міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції «Проблеми математичної освіти: виклики сучасності (2024)» : збірник матеріалів. – Вінниця: ВНТУ, 2024. – С. 154-155
    2. Захарчук М. Д. , Романюк О. Н. , Мельник О. В. , Романюк С. О. , Прозор О. П.. Аналіз технології OLED . Захарчук М. Д., Романюк О. Н., Мельник О. В., Романюк С. О., Прозор О. П. Аналіз технології OLED. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця. – С. 109– 110.
    3. Шиндирук В. Д. , Прозор О. П.. Математичні функціі у системі mathcad, способи їх задання та реалізація . Шиндирук В. Д. Математичні функціі у системі mathcad, способи їх задання та реалізація [Електронний ресурс] / В. Д. Шиндирук, О. П. Прозор // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2022/paper/view/15541.
    4. Щипський Ю. О. , Яровий А. А. , Прозор О. П.. Аналіз технологій для розробки мобільного застосунку . Щипський Ю. О. Аналіз технологій для розробки мобільного застосунку [Електронний ресурс] / Ю. О. Щипський, А. А. Яровий, О. П. Прозор // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12828.
    5. Щипський Ю. О. , Прозор О. П.. Аналіз технологій нейронних мереж для розробки інтелектуальних чат-ботів у соціальних мережах. Щипський Ю. О. Аналіз технологій нейронних мереж для розробки інтелектуальних чат-ботів у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Ю. О. Щипський, О. П. Прозор // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2020/paper/view/8759.
    6. Яровий Андрій , Прозор Олена , Щипський Юрій. Аналіз моделей рекурентних нейронних мереж для розробки інтелектуальних чат-ботів . Яровий Андрій Аналіз моделей рекурентних нейронних мереж для розробки інтелектуальних чат-ботів [Текст] / А. Яровий, О. Прозор, Ю. Щипський // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 18–21.
    7. Сачанюк-Кавецька Н. В. , Прозор О. П.. Особливості тестового контролю знань студентів вищих навчальних закладів. Сачанюк-Кавецька Н. В. Особливості тестового контролю знань студентів вищих навчальних закладів / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор // Dynamics of the development of world science, Vancouver . The 8th International scientific and practical conference «Dynamics of the development of world science» (April 15-17, 2020) Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2020. - Р. 796-803.
    8. Щипський Ю. О., Діденко Ю. В., Прозор О. П., Яровий А. А.. Реалізація методу аналізу ієрархій при прийнятті рішень. Щипський Ю. О. Реалізація методу аналізу ієрархій при прийнятті рішень [Електронний ресурс] / Ю. О. Щипський, Ю. В. Діденко, О. П. Прозор, А. А. Яровий // Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020), 2020, 6 с.
    9. Уштаніт В. В., Папа А. А., Яровий А. А., Прозор О. П.. Аналіз методів машинного навчання для прогнозування відтоку клієнтів. Аналіз методів машинного навчання для прогнозування відтоку клієнтів [Електронний ресурс] / В. В. Уштаніт, А. А. Папа, А. А. Яровий, О. П. Прозор // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2018/paper/view/5317.
    10. Миргородський А. В. Воронін Є. С., Прозор О. П.. Застосування лінійної алгебри у роботі з комп`ютерною графікою. Миргородський А. В. Воронін Є. С., Прозор О. П. Застосування лінійної алгебри у роботі з комп`ютерною графікою [Електронний ресурс] / А. В. Миргородський, Є. С. Воронін, О. П. Прозор // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 2019р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/1/fitki_2019_netpub.pdf

    1. Методичні вказівки

      1. Колодний В. В., Озеранський В. С., Прозор О. П.. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Системний аналіз» для студентів спеціальності 122 – «Комп`ютерні науки». Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Системний аналіз» для студентів спеціальності 122 – «Комп`ютерні науки» / Уклад. : В. В. Колодний, В. С. Озеранський, О. П. Прозор. – Вінниця : ВНТУ, 2021. – 20 с.
      2. Колодний В. В., Озеранський В. С., Прозор О. П.. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Системний аналіз» для студентів спеціальності 122 – «Комп`ютерні науки».
      3. Петрук В. А., Прозор О. П.. Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань із самостійної позааудиторної роботи студентів з теми «Функція комплексної змінної». Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань із самостійної позааудиторної роботи студентів з теми «Функція комплексної змінної» / Уклад. В. А. Петрук, О. П. Прозор. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – 29 с.
      4. Петрук В. А., Прозор О. П.. Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань із самостійної позааудиторної роботи студентів з теми «Функція комплексної змінної.

      Навчальні посібники

      1. Прозор Олена Петрівна. IT Ukraine Association in Education. EPAM. Teacher`s Internship program
      2. Петрук В. А., Прозор О.П., Клєопа І. А.. Вища математика з прикладними задачами. Ч.2 : навчальний посібник.
      3. Петрук В. А., Прозор О. П.. Вища математика з прикладними задачами. Частина 1. Навчальний посібник. Вища математика з прикладними задачами. Частина 1 / В. А. Петрук, О. П. Прозор. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – 171 с.
      4. Петрук В. А., Прозор О. П.. Вища математика з прикладними задачами. Частина 1. Навчальний посібник..

      Робочі програми

      1. Прозор О. П., Хом`юк І.В.. Робоча програма навчальної дисципліни "Вища математика" для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна Інженерія (за скороченим терміном навчання). Прозор О. П. Робоча програма навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна Інженерія (за скороченим терміном навчання) / О. П. Прозор, І. В. Хомʼюк - ВНТУ, 2024.
      2. Прозор О. П., Хомʼюк І. В.. Робоча програма навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів спеціальності 015 - Професійна освіта. Прозор О. П. Робоча програма навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів спеціальності 015 - Професійна освіта / О. П. Прозор, І. В. Хомʼюк - ВНТУ, 2024.
      3. Хомʼюк І. В., Прозор О. П.. Робоча програма навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна інженерія (Системне програмування). Хомʼюк І. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна інженерія (освітня програма - Системне програмування) / І. В. Хомʼюк , О. П. Прозор - ВНТУ, 2024.
      4. Хомʼюк І. В., Прозор О. П.. Робоча програма навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна інженерія (Комп`ютерна інженерія). Хомʼюк І. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна інженерія (освітня програма - Комп`ютерна інженерія)/ І. В. Хомʼюк , О. П. Прозор - ВНТУ, 2024.
      5. Кирилащук С. А., Прозор О. П.. Робоча програма навчальної дисципліни "Спецрозділи вищої математики" для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна інженерія. Кирилащук С. А. Робоча програма навчальної дисципліни "Спецрозділи вищої математики" для здобувачів спеціальності 123 - Комп`ютерна інженерія / С. А. Кирилащук, О. П. Прозор. - ВНТУ, 2023.
      6. Кирилащук С. А., Прозор О. П.. Робоча програма навчальної дисципліни "Вища математика" для здобувачів спеціальності 121 - Інженерія програмного забезпечення. Кирилащук С. А. Робоча програма навчальної дисципліни "Вища математика" для здобувачів спеціальності 121 - Інженерія програмного забезпечення / С. А. Кирилащук, О. П. Прозор. - ВНТУ, 2022.
      7. Михалевич В.М.. Робоча програма дисципліни "Вища математика" для здобувачів освітнього рівня бакалавра галузі знань 12 - "Інформаційні технології", спеціальності 123 "Комп`ютерна інженерія", освітня програма "Системне програмування". Михалевич В.М. Робоча програма дисципліни "Вища математика" для здобувачів освітнього рівня бакалавра галузі знань 12 - "Інформаційні технології", спеціальності 123 "Комп`ютерна інженерія", освітня програма "Системне програмування" / В. М. Михалевич. - ВНТУ, 2020.

      Силабуси

      1. Кирилащук С. А., Прозор О. П.. Силабус з вищої математики 121 спеціальність.