• Посада: доцент.
  • Біографічні дані: Петров Олександр Васильович

    к.т.н., доцент кафедри технологій та автоматизації машинобудування

    Проректор з науково-педагогічної роботи та організації освітнього процесу

     

    Закінчив Вінницький національний технічний університет (ВНТУ) в 2005 році, захистивши магістерську дисертацію на тему «Вдосконалення гідророзподільника для багатопотокової системи чутливої до навантаження». Магістр з інженерної механіки за спеціальністю «Технологія машинобудування». З 2005 року до 2009 року навчався у аспірантурі (ВНТУ). З 2005 року працює на кафедрі ТАМ. У 2010 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Гідропривод чутливий до навантаження на базі мультирежимного гідророзподільника» (спеціальність 05.02.02 – «Машинознавство»). Напрямок наукової діяльності: розробка та дослідженням пропорційних систем керування енергоощадними гідроприводами мобільних робочих машин.

    Співавтор понад 60 наукових праць, в тому числі 32 статей, 1 монографії, 4 патентів на корисну модель. Співавтор 4 навчальних посібників, 8 методичних вказівок, 2 дистанційних курсів дисциплін, 21 cвідоцтв про авторске право на комп'ютерні програми.

    Викладає дисципліни «Технологічна оснастка», «Комп’ютерне проектування технологічного оснащення».

    Мій профіль в Google Scholar
    Scopus Author ID: 57209257763
    ORCID ID: 0000-0002-0487-6240
    Репозиторій ВНТУ


       Контактна інформація:

         м. Вінниця, 21021, вул. Хмельницьке шосе, 95, Головний навчальний корпус, ауд. ГНК 214

  • Науковий напрямок:

    Основні напрямки наукової роботи:

    - пропорційні системи керування енергоощадними гідроприводами мобільних робочих машин;

    - комп'ютерне моделювання гідродинамічних процесів у тривимірних моделях гідроагрегатів.

     

    Пропорційні системи керування енергоощадними гідроприводами мобільних робочих машин

        Значна кількість мобільних робочих машин, що експлуатуються в Україні, оснащені гідроприводами постійної витрати на базі нерегульованих шестеренних гідронасосів та гідророзподільників вітчизняного виробництва. Такі гідроприводи надійні та дешеві, але під час регулювання витрати виконавчого гідродвигуна у них виникають значні втрати потужності. Мінімізувати втрати потужності можна за рахунок використання гідроприводів чутливих до зміни навантаження (Load Sensing Hydraulic Drive). Такими гідроприводами оснащують свої машини провідні світові виробники. Особливістю цих гідроприводів є забезпечення приводу гідродвигунів як поступальної так і обертальної дії від одного гідронасоса за наявності тиску в напірній гідролінії, що відповідає навантаженому гідродвигуну. Це забезпечує зменшення втрат потужності в порівнянні з гідроприводом постійної витрати, оскільки контроль величини витрати робочої рідини в робочих контурах автоматично коректується з величиною витрати в напірній гідролінії при відхиленні тиску навантаження від заданих значень. При цьому можливе зменшення втрат потужності залежить від величини зрівноважувального перепаду тиску на дроселюючому елементі гідроприводу та витрати гідронасоса.

          Буфер обмена-7  

        В гідроприводі чутливому до зміни навантаження підтримується постійне значення зрівноважувального перепаду тиску на робочому вікні дроселюючого елемента (розподільному золотнику) за допомогою переливного клапана, сполученого лінією керування з лінією навантаження. Надлишки витрати робочої рідини при дроселюванні зливаються в бак через переливний клапан.

     

    Комп'ютерне моделювання гідродинамічних процесів у тривимірних моделях гідроагрегатів

        Під час проектування гідроагрегатів застосовування сучасних CAD/CAE-систем дозволяє отримати тривимірну модель та провести інженерний аналіз особливостей конструкції виробу.

    Буфер обмена-2    Буфер обмена-3 

        Моделювання гідродинамічних процесів засобами CAD/CAE-систем у тривимірних моделях гідроагрегатів дозволяє виявити та оцінити особливості перетікання рідини під тиском у гідроагрегатах ще на стадії їх проектування.

    Буфер обмена-4    Буфер обмена-5 

        Втрати тиску, що виникають під час проходження рідини по каналах гідроагрегату, можуть бути оцінені в результаті моделювання гідродинамічних процесів, що дозволяє зменшити шляхові втрати тиску на етапі прийняття рішення про вибір елементів конструкції гідроагрегату.

  • Портфоліо: 1
  • Публікацій у персональнoму репозиторії: 72
  • Хобі: 1
  • Контакти: 1 Email : petrovov@vntu.edu.ua
  • Відвідувань персонального кабінету: 915 раз., востаннє : 25.04.2024 22:43:05
  • Сайт : petrov.vk.vntu.edu.ua
  • Розклад занять::