Збірники наукових праць
1. Штовба С.Д., Штовба О.В.. An Informetric View on Relations between Global Brands and Research Activity. Shtovba S., Shtovba O. An informetric view on relations between global brands and research activity // CEUR Workshop Proceedings, Vol. 2608 “Proc. of the Third International Workshop on Computer Modeling and Intelligent Systems”. – 2020. – P. 990-1000.
2. Штовба С.Д., Штовба О.В., Петричко М.В.. Detection of Social Network Toxic Comments with Usage of Syntactic Dependencies in the Sentences. Shtovba S., Shtovba O., Petrychko M.V. Detection of Social Network Toxic Comments with Usage of Syntactic Dependencies in the Sentences / Proc. of the Second International Workshop on Computer Modeling and Intelligent Systems, CEUR Workshop Proceedings, Vol. 2353. – 2019. – P. 313-323.
Навчальні посібники
1. Штовба Олена Валеріївна. Центр українсько-європейського наукового співробітництва PSAU. Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету
2. Штовба Олена Валеріївна. Genesis Product IT foundation for education. "Маркетинг IT продуктів"
3. Штовба Олена Валеріївна. підприємство «Компанія “Ліана”». «Вивченні новітніх технологій менеджменту та маркетингу на прикладі автоматизованої системи обліку та розрахунків за природний газ «Газоліна»
4. Штовба О. В.. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті. Штовба О. В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті [Текст] : навчальний посібник / О. В. Штовба. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 с.
Статті фахові
1. Штовба О.В.. Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита. Штовба О.В. Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита // Innovation and Sustainability, 2024, №1. С. 83-92.
2. Штовба О.В.. Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0. Штовба О. В. Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 [Текст] / О. В. Штовба // Innovation and Sustainbility. – 2023. –№ 2. – С. 8-17.
3. Shtovba S., Petrychko M., Shtovba O.. Similarity Metric оf Categorical Distributions for Topic Modeling Problems with Akin Categories. Shtovba S., Petrychko M., Shtovba O. Similarity Metric оf Categorical Distributions for Topic Modeling Problems with Akin Categories // CEUR Workshop Proceedings, Vol. 3392 “Proc. of the Sixth International Workshop on Computer Modeling and Intelligent Systems”. – 2023. P. 76-85.
4. Штовба С.Д., Штовба О.В., Філатова Л.С.. The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years. Shtovba S., Shtovba O., Filatova L. The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years // The Bottom Line. – 2020. – Vol. 33, №1. – P. 1-11.
5. Штовба О. В. , Штовба С. Д. , Shtovba O. , Shtovba S.. Глобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччя . Штовба О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччя [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/577/547.
6. Штовба С. Д. , Штовба О. В. , Яхимович О. В. , Петричко М. В. , Shtovba S. , Shtovba O. , Yahymovych O. , Petrychko M.. Вплив синтаксичних зв`язків у реченнях на якість ідентифікації токсичних коментарів в соціальній мережі . Вплив синтаксичних зв`язків у реченнях на якість ідентифікації токсичних коментарів в соціальній мережі [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, О. В. Яхимович, М. В. Петричко // Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/578/548.
7. Штовба О. В. , Shtovba O. V. , Штовба Е. В.. Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз . Штовба О. В. Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 43-51.
8. Штовба С. Д., Штовба О. В., Shtovba S. D., Shtovba O. V., Штовба С. Д., Штовба Е. В.. Аналіз наукометричних індикаторів для оцінювання здобутків вченого. Штовба С. Д. Аналіз наукометричних індикаторів для оцінювання здобутків вченого [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 1. - С. 115-123.
9. Штовба С. Д., Штовба Е. В., Штовба О. В.. Индекс цитирования, учитывающий скрытую диффузию научных знаний. Штовба С. Д. Индекс цитирования, учитывающий скрытую диффузию научных знаний [Текст] / С. Д. Штовба, Е. В. Штовба // Научно-техническая информация. Серия 1 «Организация и методика информационной работы».- 2013. – № 7. – C. 28–31.
10. Штовба С. Д., Штовба Е. В., Штовба О. В.. Обзор наукометрических показателей для оценки публикационной деятельности ученого. Штовба С. Д. Обзор наукометрических показателей для оценки публикационной деятельности ученого [Текст] / С. Д. Штовба, Е. В. Штовба // Управление большими системами. - 2013. – Спецвып. 44 : «Наукометрия и экспертиза в управлении наукой». – С. 262-278.
11. Штовба О. В.. Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет». Штовба О. В. Обгрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1. – С. 40–44.
12. Штовба С. Д., Штовба О. В., Shtovba S. D., Shtovba O. V.. Нечіткі технології в брендинзі. Штовба С. Д. Нечіткі технології в брендинзі [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Нейро-нечіткі технології моделювання в економіці. - 2013. - № 2. - С. 187-202.
13. Штовба С. Д., Штовба О. В.. Ідентифікація взаємозвя`зку корупції та тіньової економіки в європейських країнах в 2003—2012 роках. Штовба С. Д. Ідентифікація взаємозвя`зку корупції та тіньової економіки в європейських країнах в 2003—2012 роках [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 4. - С. 63-68.
14. Штовба О. В., Штовба С. Д.. Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів. Штовба О. В. Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів [Текст] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 3, т. 1. – С. 197–201.
15. Штовба С. Д., Штовба О. В.. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань. Штовба С. Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 2. - С. 45-48.
16. Штовба О. В.. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу. Штовба О. В. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 6. - С. 88-90.
17. Штовба С. Д., Штовба О. В., Панкевич О. Д.. Критерії точності та компактності для оцінювання якості нечітких баз знань у задачах ідентифікації. Штовба С. Д. Критерії точності та компактності для оцінювання якості нечітких баз знань у задачах ідентифікації [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, О. Д. Панкевич // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2012. - № 4. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/343.
18. Shtovba S. D. , Shtovba O. V. , Pankevich O. D. , Штовба С. Д. , Штовба О. В. , Панкевич О. Д.. Accuracy and compactness criteria for evaluating the quality of fuzzy knowledge bases in identification problems . Shtovba S. D. Accuracy and compactness criteria for evaluating the quality of fuzzy knowledge bases in identification problems [Electronic resource] / S. D. Shtovba, O. V. Shtovba, O. D. Pankevich // Scientific Works of Vinnytsia National Technical University. – 2012. – № 4. – Access mode: https://works.vntu.edu.ua/index.php/works/article/view/356.
19. Штовба С. Д., Штовба О. В., Яковенко A. A.. Генетична оптимізація розміщення зовнішньої реклами торгових марок. Штовба С. Д. Генетична оптимізація розміщення зовнішньої реклами торгових марок [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, A. A. Яковенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 2. - С. 134-138.
20. Штовба С. Д., Штовба О. В.. Sh-індекс – нова дробова модифікація індекса Хірша. Штовба С. Д. Sh-індекс – нова дробова модифікація індекса Хірша [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2011. - № 3. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/279.
21. Штовба О. В.. Класифікація товарних брендів. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 4. - С. 25-33.
22. Штовба О. В., Пашенко А. В.. Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару. Штовба О. В. Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару [Текст] / О. В. Штовба, А. В. Пашенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 2. - С. 33-39.
Тези доповідей
1. Штовба О.В., Лапковський Є.А.. Сегментація пивного асортименту компанії «Оболонь» для акцентованого рекламування за вимірювальними атрибутами. Штовба О. В., Лапковський Є. А. Сегментація пивного асортименту компанії «Оболонь» для акцентованого рекламування за вимірювальними атрибутами. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19670.
2. Штовба О.В.. УПРАВЛІННЯ ПОКАЗОМ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ ЗА АДАПТАЦІЙНОЮ СХЕМОЮ БАГАТОРУКОГО БАНДИТА. Штовба О.В. УПРАВЛІННЯ ПОКАЗОМ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ ЗА АДАПТАЦІЙНОЮ СХЕМОЮ БАГАТОРУКОГО БАНДИТА / Матеріали LII науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ–2023). С.2536-2537
3. Козакевич А. О. , Штовба О. В.. Ключові аспекти використання product placement в маркетинзі . Козакевич А. О. Ключові аспекти використання product placement в маркетинзі [Електронний ресурс] / А. О. Козакевич, О. В. Штовба // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17605.
4. Штовба О. В.. Управління показом рекламних повідомлень за адаптаційною схемою багаторукого бандита . Штовба О. В. Управління показом рекламних повідомлень за адаптаційною схемою багаторукого бандитаО. В. Штовба // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17493.
5. Штовба О.В., Коваленко А.А.. Аналіз диверсифікації асортименту товарних категорій підприємства на основі квартильних коефіцієнтів. Штовба О.В., Коваленко А.А. Аналіз диверсифікації асортименту товарних категорій підприємства на основі квартильних коефіцієнтів / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи". ВНТУ, 2021, https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/viewFile/14271/12082
6. Литус К. В. , Штовба О. В.. Особливості SMM-просування в Instagram . Литус К. В. Особливості SMM-просування в Instagram [Електронний ресурс] / К. В. Литус, О. В. Штовба // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9086.
7. Штовба О. В.. Глобальні бренди в наукових дослідженнях. Штовба О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4717.
8. Штовба О. В.. Нечіткі технології в бренд-менеджменті. Штовба О. В. Нечіткі технології в бренд-менеджменті [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/2471.
9. Штовба О. В.. Маркетинг наукових журналів. Штовба О. В. Маркетинг наукових журналів [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/601.
Методичні вказівки
1. Карачина Н. П., Мороз О. В., Сметанюк О. А., Штовба О. В.. Методичні вказівки до переддипломної практики для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання [Електронний ресурс].
2. Карачина Н. П., Мороз О. В., Штовба О. В., Благодир Л. М.. Методичні вказівки до виконання бакалаврської дипломної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання [Електронний ресурс] .
3. Н.П. Карачина, О.В. Мороз, О.В. Штовба, Л.М. Благодир. Методичні вказівки до виконання бакалаврської дипломної роботи для здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. Освітня програма "Маркетинг". Методичні вказівки до виконання бакалаврської дипломної роботи для здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. Освітня програма Маркетинг / Уклад. Н.П. Карачина, О.В. Мороз, О.В. Штовба, Л.М. Благодир. – Вінниця : ВНТУ, 2021. – 49 с.
4. Сметанюк О. А., Карачина Н. П., Штовба О. В.. Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Управління персоналом» для студентів спеціальностей 051 «Економіка» та 075 «Маркетинг».
5. Штовба Олена Валеріївна. тажування на підприємстві «Компанія “Ліана”», м. Вінниця. Тема стажування: «Вивченні новітніх технологій менеджменту та маркетингу на прикладі автоматизованої системи обліку та розрахунків за природний газ «Газоліна»..
Робочі програми
1. Штовба О.В.. Маркетинг промислового підприємства, робоча програма.
Силабуси
1. Штовба О.В.. Маркетинг промислового підприємства, силабус, 2023.
2. Штовба О.В.. Маркетинг, спеціальність 073.