На кафедрі менеджменту, маркетингу та економіки пройшла LIV Всеукраїнська науково-технічна конференція факультету менеджменту та інформаційної безпеки

 
26 березня 2025 року відбулася LIV Всеукраїнська науково-технічна конференція факультету менеджменту та інформаційної безпеки. У рамках роботи секції «Менеджмент, маркетинг та економіка» було подано 25 наукових тез.

У конференції взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри та студенти, які представили власні дослідження та долучилися до активного обговорення сучасних викликів у сфері менеджменту, маркетингу та економіки.

 







Студенти 1-4 курсів освітніх програм «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Маркетинг» та «Економіка» презентували доповіді, у яких розглянули актуальні питання розвитку бізнесу, цифрового маркетингу, економічних тенденцій та управлінських стратегій. Деякі роботи є частиною наукових досліджень, що стануть основою для майбутніх бакалаврських кваліфікаційних  робіт.

Не обійшлося без цікавих обговорень! Викладачі й студенти активно дискутували, аналізували представлені теми, обмінювалися думками та знаходили нестандартні підходи до вирішення актуальних проблем.

 

 

 

Серед доповідей, що викликали найбільший інтерес та жваві дискусії, були:

  • Гончарова Анастасія – «Дослідження ринку мобільних ігор»

  • Філяс Олена – «Глобальне лідерство компанії Coca-Cola»

  • Петухов Юрій – «Еволюція маркетингу в соціальних мережах: тренди та стратегії контенту у 2025 році»

  • Коваль Діана – «Адаптація маркетингових стратегій компанії МНР SE до змін споживчої поведінки»

  • Козакевич Анастасія – «Дубляж і субтитри як елементи маркетингової локалізації стрімінгових сервісів компанії Netflix Inc»

  • Гордієнко Вікторія – «Глобальне лідерство компанії L'Oréal»

Дякуємо всім, хто долучився до конференції! Чекаємо на нові відкриття та ще більше яскравих доповідей наступного року!

опублік. Косарук Олена Миколаївна