Студенти кафедри менеджменту, маркетингу та економіки відвідали тренінг із розробки бренд-стратегії


18 березня студенти спеціальності кафедри ММЕ Коваль Діана та Ткач Юлія в межах вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач – доц. Штовба О. В.) взяли участь у тренінгу з розробки бренд-стратегії.

Спікером заходу була Ірина Бозаджиєва – бренд-стратег і власниця агенції Bozabrand.

Під час тренінгу студенти отримали практичні знання з побудови ядра бренду, створення портрета цільової аудиторії, визначення позиціонування та розробки ключових елементів бренду. Особливу увагу було приділено формуванню місії бренду, його архетипу, візуальної айдентики та вибору ефективних каналів комунікації.

Ключова ідея заходу – розгляд бренду як інструменту, що допомагає компаніям чітко транслювати свою унікальність та цінності.

Отримані знання та навички стануть для студентів важливим доповненням до теоретичної підготовки та сприятимуть їхньому професійному розвитку у сфері бренд-менеджменту.
 

опублік. Косарук Олена Миколаївна