• Посада: викладач.
  • Біографічні дані: Викладач кафедри фізичного виховання, заступник декана ФМІТ зі спортивно-масової роботи. Народився в м. Вінниця 23.07.1982 р.
    У 2004 році закінчив Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Педагогіка і методика середньої освіти. Фізична культура".
    З 2008 року працюю на кафедрі фізичного виховання. Тренер збірної команди ВНТУ з футболу, яка посіда ІІІ місце в Універсіаді України у 2009 році.
    У 2013 році збірна команда ВНТУ серед аматорських команд Вища ліга посіла V місце (серед 20 команд).

    Профіль Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=z9P9DvUAAAAJ
    Профіль ORCID https://orcid.org/0000-0002-5847-823X
  • Науковий напрямок: З 2010 року є виконавцем науково-дослідної роботи 75 К1 "Моніторинг рівня рухової підготовленості студентів 1-4 курсів ВНТУ".
    Дослідження виконується за планом науково-дослідної роботи Вінницького національного технічного університету. Організація процесу управління фізичним вихованням студентів передбачає необхідність вирішення задач з вимірювання і оцінки їх рухової підготовленості. За допомогою кількісних характеристик рівня фізичної підготовленості можна індивідуалізувати та визначити ступінь впливу занять фізичними вправами на здоров`я студентів.
    Здійснено аналіз проблеми рухової підготовленості студентів за даними джерел літератури. Вивчені методи дослідження рухової підготовленості, відібрані та апробовані найбільш інформативні з них.

    Проведено констатуючий педагогічний експеримент, в процесі якого отримані нові дані про рухову підготовленість студентів 1-4 курсів Вінницькго національного технічного університету.
    Узагальнення результатів наукових досліджень, практики фізичного виховання підтвердили доцільність використання рухових тестів для визначення фізичної підготовленості студентів. У 2013 році викладачі кафедри провели констатуючий педагогічний експеримент. Були використані 8 тестів: біг 100 м, стрибки в довжину з місця, ходьба 2400 м, човниковий біг 4 х 9 м, підтягування на перекладині (чол..), згинання та розгинання рук в упорі лежачи (жін..), нахили тулуба вперед з положення сидячи, піднімання в сід за 1 хв.
    Виявлено, що приріст показників бігу на 100 м дорівнює 0,9 с на ІІ курсі; 0,2 с на ІІІ курсі в порівнянні з першим. В абсолютних величинах кращими є показники бігу студентів ІІ курсу. Статистичної різниці між середніми показниками І, ІІ і ІІІ курсів не виявлено. Не зазнають змін у процесі навчання показники стрибків у довжину з місця. Середня довжина стрибка дорівнює 231 см.
    Результати порівняльного аналізу показників ходьби на 2400 м виявили більш високий рівень прояву витривалості студентів ІІ і ІІІ курсів відносно першокурсників.
    Більш спритними є юнаки ІІ курсу. Різниця між показниками човникового бігу 4х9 м між І і ІІ, ІІ і ІІІ курсами статистично достовірна.
    Юнаки І і ІІІ курсів поступаються в силі ІІ курсу. Виявлена статистично достовірна різниця в показниках у підтягуванні на перекладині між ІІ і ІІІ курсами. У вправі нахили тулуба вперед перевага у юнаків ІІІ курсу, а в підніманні в сід за 1 хв. - у ІІ курсу.
    Виявлена статистично достовірної різниці в показниках бігу на 100 м між дівчатами ІІ і ІІІ курсів; результатах стрибків у довжину з місця між І і ІІ та ІІ і ІІІ курсами. Поступаються першокурсниці в показниках витривалості. Виявлена статистично достовірна різниця в результатах ходьби на 2400 м між результатами І і ІІ та ІІ і ІІІ кірсів. Високими є показники спритності у дівчат ІІ курсу. Їм поступаєься як першокурсниці, так і третьокурсниці. У вправах згинання і розгинання рук в упорі лежачи та нахилах тулуба вперед статистично достовірними є переваги дівчат ІІІ курсу. В той же час не виявлено таких відмінностей у показниках піднімання в сід за 1 хвилину.
  • Публікацій у персональнoму репозиторії: 20
  • Контакти: FB Email : kulikdenis@vntu.edu.ua
  • Відвідувань персонального кабінету: 797 раз., востаннє : 20.11.2024 14:35:01
  • Сайт : kulikd.vk.vntu.edu.ua
  • Розклад занять::