Хибн
ість  і доречність  багатоканальності в дистанційному та змішаному навчанні.


 Підслухано у студентів: «А цю лабораторну куди відправляти – та на пошту, ні у вайбер, ні в телеграм…».
 Багатоканальність комунікацій студент-викладач призводить до інформаційного хаосу.
 Студент повинен мати спеціальний розклад з каналами – куди і коли відсилати виконані роботи для перевірки викладачу. 


 Найгірший випадок: 5 викладачів і кожен має комунікації в різних месенджерах.

 Ідеальний варіантодна платформа управління навчанням, в якій працюють студенти і викладачі, передаються і зберігаються файли, формуються повідомлення, форумні дискусії, викладається інформація для навчання.

 Але такий ідеальний варіант не завжди спрацьовує з різних причин, головні з яких – технічне забезпечення зв’язку та енергозабезпечення.
Мабуть доцільно мати ще резервний канал (але не більше)!, який є популярним у студентів та зручним для навчання. Ну й, звичайно, зв’язок зі старостою групи за телефоном і смс для контролю тих студентів, що знаходяться в місцях з поганим рівнем забезпечення Інтернет.

Такі студенти повинні мати можливість працювати в асинхронному режимі, доступ до відеолекцій, збережених лекційних електронних ресурсів та завдань до практичних робіт. Хоча асинхронний режим повинен бути тільки з поважних причин, освітній процес дистанційно відповідає розкладу.

 І ще… Викладачі повинні спілкуватись між собою, а куратори  формувати рекомендації для створення оптимального інформаційного освітнього середовища навчання, щоб переключення студентами з каналу на канал не забирало енергію і не доводило мотивацію до навчання у них до нуля.

Ми рекомендуємо користуватись єдиними каналом спілкування - повідомленнями JetIQ, які автоматично дублюються на електронні пошти і у мобільні додатки, а також модулем пересилання файлів.

Створимо середовище для навчання цікавим і зручним!

Навчаємось разом!

опублік. Адміністратор