Карантин - не канікули, а ефективна робота в дистанційному форматі

Коронавірус призвів до багатьох кризових моментів, але наш університет миттєво відреагував на карантин. Зрозуміло, що не всі викладачі та студенти були готові зануритись одразу у віртуальне середовище, але всі інструменти були напоготові. 

Крім сервісів G Suite for Education та безпосередньо системи управління навчанням та підтримки методичної та наукової діяльності JetIQ VNTU, були створені Viber та Telegram-канали “Електронний університет” та здійснювалось постійне консультування та адміністрування. 

Головне досягнення - це 100% охоплення викладачів та студентів в системі дистанційного та змішаного навчання. Зрозуміло, що рівень використання різний але всім викладачам і студентам доступні інструменти навчання, комунікацій та статистики системи JetIQ. Ми отримали багато критичних зауважень і багато підтримки. За цей час ми суттєво вдосконалили програмний код, створили нові модулі. Серед них електронний деканат відділу аспірантури, система голосування і анкетування студентів, вітрина силабусів, новий “Файл-Експрес”, електронний архів КП і КР, новий TestIQ на окремому сервері, єдиний сервер аутентифікації та багато іншого. Конструктивні зауваження реалізовуються. Всіх запрошуємо в нашу команду! 
Під час карантину ми не тільки оновлювали програмне та серверне забезпечення; інструкції а і записували відео-ролики, проводили семінари (рекорд відвідувачів - 107 чоловік)! Вперше були розроблені та проведені майстер-класи в межах науково-технічної конференції “Інтернет-Освіта-Наука”. Разом з керівництвом, науково-методичним та навчальним відділами, Головним центром органiзацiйного та методичного забезпечення навчання, ініціативними викладачами та студентами в систему вносяться зміни як в програмному та серверному забезпеченні, так і в системі безпеки. 

Сьогодні ми можемо констатувати факт закінчення навчання фахівців деканатів. Робота в системі JetIQ викладачів та студентів здійснюється за підтримкою методистів деканатів та адміністратора ЦДО. Розробники, тестувальники, методисти системи продовжують вивчати та удосконалювати окремі модулі та систему в
цілому.

Готуємо також оновлену освітню програму для підвищення кваліфікації викладачів та створення дистанційних курсів на основі навігатора дисципліни та електронної книги.

Звіт Центру Дистанційної Освіти про виконану роботу за 2019-2020 н.р. можна переглянути тут

опублік. Адміністратор