Продовжуємо вчити та вчитись! Дистанційний формат навчання – в дії!

  1. Викладачі, що мають наповнені навігатори дисциплін в системі JetIQ насправді мають всі інструменти для дистанційного навчання. Ті, хто не наповнив – є привід створити та наповнити. (Дивись інструкцію Навігатор навчальних ресурсів).

  2. Контроль за виконанням завдань та комунікації між студентами можуть бути здійснені за допомогою файлів, що відсилаються студентами викладачу, повідомлень в системі, а також використання інших незалежних месенджерів, електронної пошти тощо. Так, наприклад, виконання лабораторних та практичних робіт, для яких не потрібно спеціальне обладнання, може бути здійснено студентами самостійно ( консультації викладача за повідомленнями або/і електронною поштою, месенджерами також можуть бути передбачені), звіти з виконання вислані викладачу. Захист може бути реалізовано за допомогою тестового контролю. Підсумковий тестовий контроль може бути обмежений в часі (викладач вказує, наприклад – пройти тести з 16.30 до 17.00), що дозволить його зробити більш об’єктивним.

  3. В сьогоднішній ситуації доцільно розбити великі пакети тестових завдань на маленькі (за темами лекцій, лабораторних, практичних). Це можливо зробити за допомогою інструментів клонування питань пакету та видалення зайвих. Короткий тестовий контроль за темами дисциплінує студентів для роботи.

  4. Доцільно здійснювати оцінювання студентів в електронному журналі за результатами отриманих файлів звітів про роботу, написання есе, проходження тестів. Це також мотивує студентів до регулярної роботи. Не забувайте! В електронному журналі є опція нотатки, де ви можете записувати дані щодо активності студентів у спілкуванні з вами через мережу.

  5. Викладачі можуть використати зовнішні посилання на електронні підручники, дистанційні курси через навігатор.

  6. Теперішня ситуація є приводом для створення електронно-освітніх ресурсів, зокрема електронної книги, інструменти якої активні і можуть бути використані викладачами в системі JetIQ (Дивись інструкцію Електронна книга).

  7. Викладачі мають можливість використовувати різноманітні незалежні інструменти дистанційного навчання за власним вибором. Наприклад, є інструменти Google (G Suite for Education (наприклад, Classroom, Hangouts Meet), але реєстрація груп, моніторинг діяльності студентів ви повинні вести повністю самостійно.

  8. За бажанням, викладачі можуть використовувати JetIQ ("Комунікації") для розсилання повідомлень, відеоконференції для спілкування зі студентами і колегами Hangouts Meet (G Suite,) Skype тощо.

  9. Фахівці центру дистанційної освіти завжди на зв’язку і готові допомогти викладачам і студентам. Для вас створені групи гарячої допомоги у Viber  та Telegram .

    Центр дистанційної освіти ВНТУ


 

опублік. Адміністратор