Відбувся семінар "Створення електронних ресурсів для змішаного навчання студентів в середовищі системи підтримки навчального процесу JetIQ" для ФМІБ та ФІРЕН

Вчора 10 квітня о 14.30 відбулося заняття Семінару "Створення електронних ресурсів для змішаного навчання студентів в середовищі системи підтримки навчального процесу JetIQ" для викладачів університету згідно програми реалізації змішаного навчання ВНТУ.
Лектором семінару є к.т.н., доц. каф. ПЗ Коваленко О.О. за участі директора ЦДО,  керівника проекту "JetIQ",  к.т.н., доцент каф. АІІТ ФКСА Паламарчука Є.А. та інженера ЦДО ВНТУ Шепітко Т.В.
Семінар було організовано додатково для Факультету менеджменту та інформаційної безпеки та Факультету інфокомунікацій, радіоелектроніки та наносистем, а також для усіх бажаючих викладачів університету, хто прагне до кінця звітного періоду розробити електронний ресурс власної дисципліни в системі JetIQ та відповідно впровадити його в навчальний процес.
Працівники ЦДО ВНТУ висловлюють окрему подяку адміністрації факультетів за представлену велику явку викладачів на семінарі. Завдяки сприянню декану ФМІБ к.е.н., проф. Небави М.І. та декану ФІРЕН д.т.н., проф. Кичака В.М. були присутніми більше 30 викладачів.
Ключовою темою семінару була  "Електронний деканат. Робота з електронними відомостями. "
Метою Семінару було навчити викладачів самостійної роботи з електронними документами, зокрема, було розглянуто наступні питання:
1. Створення  та запровадження системи  електронного документообігу ВНТУ
2. Основні етапи роботи та правила введення електронного журналу викладача
3. Робота з електронними відомостями, виставлення оцінок та експорт заповнених модульних відомостей
4. Особливості формування та всі етапи проведення екзаменаційних відомостей
Велика увага була приділена роботі з основним інструментарієм для розробки тестів, етапами впровадження тестів як основної вимоги для проведення екзаменаційного контролю, правилами, методикою оформлення тестових завдань для самостійної роботи в системі. Проводилося детальне обговорення таких ключових питань як, рекомендації створення тестових завдань, кількість тестових завдань, яку потрібно включити у розробку, критерії оцінювання тестів під час іспиту, формування рівнів складності тестових завдань, проведення тренувальних та стрес-тестів, статистика тестування та ін.

опублік. Адміністратор