Поради викладачам щодо використання ННР
Поради викладачам щодо використання навігаторів навчальних ресурсів (
ННР ).
1. Всі матеріали, що розміщуються в ННР , можуть відкриватись тільки студентами або викладачами через їх персональний кабінет. Стороннім доступ заборонений. У той же час, їх опис (т.з. метадані) у ННР доступний всім і індексується пошуковими машинами.
2. Найбільш ефективним способом їх розміщення є використання не у файлового архіву (ФА ), а персонального репозиторію (ПР ) (перша панель на робочому столі персонального кабінету викладача). І ось чому:
- У ньому можна розміщувати pdf-файли з матеріалами і надавати їм будь-яку назву (опис). У майбутньому її можна вільно і як завгодно змінювати. У файловому архіві змінювати назву неможливо.
- У ньому дуже легко замінювати і сам pdf-файл, який "кріпиться" до опису-метаданих.
- Публікації з ПР ще легше підключати до ННР ніж файли з ФА. Зміна назви матеріалу в ПР викликає її автоматичну зміну у всіх ННР. З ФА таку операцію зробити неможливо.
- До кожної публікації ПР можна прикріпити будь-яку кількість додаткових, допоміжних файлів, які її супроводжують, наприклад, текстових файлів, електронних таблиць, схем, картинок і т.д. Вони залишаються доступними тільки автору.
- В ПР існує гнучкий інструмент для класифікації і пошуку своїх матеріалів - "колекції". Дерево колекцій автор формує самостійно і поступово в процесі наповнення ПР. Матеріали можна вільно прикріплювати або переміщувати між колекціями.
- ПР має функції для автоматичного експорту матеріалів до офіційних репозиторіїв університету (в один клік мишкою).
Для чого ж варто використовувати
ФА ? Зберігайте там файли, які не відносяться до документів, наприклад,
архівні файли, програмні файли, картинки, відео тощо .